Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
από: Schunk, Dale H.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η σχέση με τη γνώση : στοιχεία για μια θεωρία /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Charlot, Bernard. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Καραχάλιος, Μιχάλης, 1952-, Λινάρδου - Καραχάλιου, Ευανθία. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
1999.
|
Σειρά: |
Επιστήμες της αγωγής/Κοινωνιολογία-Πολιτική της Εκπαίδευσης.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.285 CHA ΜΤΦ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
από: Schunk, Dale H.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Η κοινωνική κατασκευή της πραγματικότητας : μια πραγματεία στην κοινωνιολογία της γνώσης /
από: Berger, Peter L.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Η επανάσταση της γνώσεως : το εμπόριο των εγκεφάλων /
από: Χωραφάς, Δημήτρης Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (1969) -
Το δέντρο της γνώσης: Οι βιολογικές ρίζες της ανθρώπινης /
από: Maturana, Humberto R., 1928-
Στοιχεία έκδοσης: (1992) -
Κοινωνική πράξη και υλισμός : σπουδή στην κοινωνιολογία της γνώσης /
από: Αντωνοπούλου, Μαρία Ν.
Στοιχεία έκδοσης: (2000)