Ψυχοπαιδαγωγική : θέματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, παιδείας, διδακτικής και μάθησης /
από: Φράγκος, Χρήστος Π. 1927-
Στοιχεία έκδοσης: (2000)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Schunk, Dale H. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ., 1974-, Κουλαουζίδης, Γιώργος. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Σειρά: |
Επιστήμες της αγωγής.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
370.15΄23 SCH ΜΤΦ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ψυχοπαιδαγωγική : θέματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, παιδείας, διδακτικής και μάθησης /
από: Φράγκος, Χρήστος Π. 1927-
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Ψυχοπαιδαγωγική : θέματα παιδαγωγικής ψυχολογίας, παιδείας, διδακτικής και μάθησης /
από: Φράγκος, Χρήστος Π. 1927-
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Ψυχολογία της μάθησης /
από: Ormrod, Jeanne Ellis.
Στοιχεία έκδοσης: (2020) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη: τόμος α΄ συμπεριφοριστικές θεωρίες/
από: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Στοιχεία έκδοσης: (1996) -
Θέματα γνωστικής ανάπτυξης μάθησης και αξιολόγησης με κείμενα τωνΖαν Πιαζέ, Τζέρομ Μπρούνερ.
από: Βαρνάβα-Σκούρα, Τζέλα.
Στοιχεία έκδοσης: (1994)