Βασικές αρχές του μάρκετινγκ, τόμος Α΄ /

Κύριος συγγραφέας: Τσακλάγκανος, Αγγελος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη, 2012.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΤΣΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01284nam a2200265 a 4500
001 1/43272
008 130213s2012 gr b 000 0 gre
020 |a 9789603435297 
035 |l 46168 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΤΣΑ 
100 1 |a Τσακλάγκανος, Αγγελος Α. 
245 1 0 |a Βασικές αρχές του μάρκετινγκ, τόμος Α΄ /  |c Αγγελος Α. Τσακλάγκανος. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κυριακίδη,  |c 2012. 
300 |a τ. (859 σ.) :  |b πιν. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Η βιβλιοθήκη έχει τον Α΄ τόμο. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Διαφήμιση. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20130213  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00166712  |q 00166712  |t EUDOX  |y 0  |4 5 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20130213  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00166713  |q 00166713  |t EUDOX  |y 0  |4 4 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20130213  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00166714  |q 00166714  |t EUDOX  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20130213  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00166715  |q 00166715  |t EUDOX  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20130213  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00166716  |q 00166716  |t EUDOX  |y 23  |4 1