International marketing : a strategic approach to world markets /
από: Majaro, Simon.
Στοιχεία έκδοσης: (1977)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Primary commodity exports and economic development : theory, evidence, and a study of Malaysia /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Thoburn, John T. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
London ; New York :
Wiley,
c1977.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
330.9΄595΄05 THO |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
International marketing : a strategic approach to world markets /
από: Majaro, Simon.
Στοιχεία έκδοσης: (1977) -
Commodity exports and economic development : the commodity problem and policy in developing countries /
από: Adams, F. Gerard 1929-
Στοιχεία έκδοσης: (1982) -
Profitable exporting : a complete guide to marketing your products abroad /
από: Gordon, John S. 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (1988) -
Exports and economic growth of developing countries: a theoretical and empirical study of the relationships between exports and economic growth, with illustrative projections for 1975 for the main overseas sterling countries /
από: Maizels, Alfred.
Στοιχεία έκδοσης: (1971) -
International marketing handbook : detailed marketing profiles for 138 nations, special information on doing business with eastern bloc countries and in the near east and north Africa, and fundamental data dor development an export marketing effort /
Στοιχεία έκδοσης: (1981)