The CRM handbook : a business guide to customer relationship management /
από: Dyche, Jill.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
CRM redefining customer relationship management /
In CRM, Jeffrey Peel defines Customer Relationship Management in a radical new way by putting communications at the center. In the past, CRM was mostly about the technology, not about the customer. In this book, Peel talks about a new ethos that is beginning to fundamentally change the way organizat...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Peel, Jeffrey. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam ; Boston :
Digital Press,
c2002.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9781555582630 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
The CRM handbook : a business guide to customer relationship management /
από: Dyche, Jill.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
CRM automation /
από: Goldenberg, Barton.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Στρατηγική και CRM (Customer Relationship Management) /
από: Παπασταματάκη, Χριστίνα Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
CRM at the speed of light : capturing and keeping customers in Internet real time /
από: Greenberg, Paul.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Customer Relationship Management (CRM) : αποτελεσματική στρατηγική υπό προϋποθέσεις /
από: Περακάκη, Ευθυμία Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)