Στρατηγικό μάρκετινγκ /

Κύριος συγγραφέας: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σταμούλης, Α. 2013.
Έκδοση: 3η έκδ.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΣΙΩ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01210nam a2200265 a 4500
001 1/44755
008 140627s2013 gr b 000 0 gre
020 |a 9789603519393 
035 |l 47709 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΣΙΩ 
100 1 |a Σιώμκος, Γεώργιος Ι. 
245 1 0 |a Στρατηγικό μάρκετινγκ /  |c Γεώργιος Ι. Σιώμκος. 
250 |a 3η έκδ. 
260 |a Αθήνα :  |b Σταμούλης, Α.  |c 2013. 
300 |a 839 σ. :  |b εικ. ;  |c 28 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Στρατηγικός σχεδιασμός. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20140627  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00171671  |q 00171671  |t CLOCOL  |y 23  |4 5 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20140627  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00171759  |q 00171759  |t CLOCOL  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20140627  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00171760  |q 00171760  |t CLOCOL  |y 0  |4 4 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20140627  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00171761  |q 00171761  |t CLOCOL  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20140627  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00171762  |q 00171762  |t CLOCOL  |y 0  |4 2