Mechanical engineer's handbook
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Mechanical engineer's data handbook
This text provides the student and professional mechanical engineer with a reference text of an essentially practical nature. It is uncluttered by text, and extensive use of illustrations and tables provide quick and clear access to information. It also includes examples of detailed calculations on...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Carvill, James. |
---|---|
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Oxford :
Butterworth-Heinemann,
1993.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780080511351 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Mechanical engineer's handbook
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Mechanical engineer's reference book
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Rules of thumb for mechanical engineers a manual of quick, accurate solutions to everyday mechanical engineering problems /
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Manual of engineering drawing technical product specification and documentation to British and international standards /
από: Simmons, C. H.
Στοιχεία έκδοσης: (2012) -
Fundamentals of machines /
από: Cushing, Burton Lane.
Στοιχεία έκδοσης: (1943)