Beat the competition!: how to use competitive intelligence to develop winning business strategies/
από: Gordon, Lan.
Στοιχεία έκδοσης: (1989)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
The profit impact of business intelligence
Business Intelligence (BI): Its not just a technology. Its not just a methodology. Its a powerful new management approach that when done right can deliver knowledge, efficiency, better decisions, and profit to almost any organization that uses it. When BI first came on the scene, it promised a lot b...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Williams, Steve. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Williams, Nancy. |
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Amsterdam ; Boston :
Elsevier/Morgan Kaufmann,
c2007.
|
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
http://www.sciencedirect.com/science/book/9780123724991 |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Beat the competition!: how to use competitive intelligence to develop winning business strategies/
από: Gordon, Lan.
Στοιχεία έκδοσης: (1989) -
The analysis of intelligence/
από: Guilford, J. P.
Στοιχεία έκδοσης: (1971) -
The Benchmarking workbook: adapting best practices for performance improvement/
από: Watson, Gregory H.
Στοιχεία έκδοσης: (1992) -
Benchmarking : the search for industry best practices that lead to superior performance /
από: Camp, Robert C., 1935-
Στοιχεία έκδοσης: (1989) -
Business intelligence and strategic planing /
από: Daniells, Lorna M.
Στοιχεία έκδοσης: (1979)