Το βιβλίο ως διδακτικό μέσο και οι κυρίαρχοι τρόποι ανάγνωσης : μια ιστορική, ανθρωπολογική και κοινωνιολογική ανάλυση της ανάγνωσης /
από: Μπίκος, Γεώργιος Δ., 1967-
Στοιχεία έκδοσης: (2017)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η ανάγνωση : γνωστική ανάλυση, ψυχολογικοί παράγοντες, επίδραση της γλώσσας, μάθηση και διδασκαλία, εκπαιδευτικές προεκτάσεις και εφαρμογές /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Πόρποδας, Κωνσταντίνος Δ. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Πάτρα :
[χ.ό.],
2002.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
372.4 ΠΟΡ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Το βιβλίο ως διδακτικό μέσο και οι κυρίαρχοι τρόποι ανάγνωσης : μια ιστορική, ανθρωπολογική και κοινωνιολογική ανάλυση της ανάγνωσης /
από: Μπίκος, Γεώργιος Δ., 1967-
Στοιχεία έκδοσης: (2017) -
Η αναγνωσιμότητα στην Ελλάδα και οι παράγοντες που την επηρεάζουν : η συμπεριφορά καταναλωτή όσον αφορά τους παράγοντες που επηρεάζουν τα άτομα στην επιλογή βιβλίων που διαβάζουν κατά τον ελεύθερο χρόνο τους, με έμφαση στην επίδραση που ασκεί η διαπροσωπική επικοινωνία /
από: Πάτσιου, Κατερίνα Β.
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη, τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών /
από: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Γνωστική ανάπτυξη: μοντέλα - μέθοδοι - εφαρμογές. Τόμος 1ος/
από: Δημητρίου, Ανδρέας Π.
Στοιχεία έκδοσης: (1993) -
Γλώσσα και σκέψη/
από: Hartland, Judith.
Στοιχεία έκδοσης: (1997)