Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ : μια ολοκληρωμένη προσέγγιση /

Κύριος συγγραφέας: Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., 1949-
Άλλοι συγγραφείς: Δημητριάδης, Σέργιος., Ήντουνας, Κωστής.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Εκδόσεις Rosili, 2015.
Σειρά: Μάρκετινγκ.
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01644nam a2200313 a 4500
001 1/46378
008 160616s2015 gr b 000 0 gre
020 |a 9786185131005 
035 |l 49354 
040 |a GR-PeUP 
090 |a 658.804 ΑΥΛ 
100 1 |a Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι.,  |d 1949- 
245 1 0 |a Στρατηγικό βιομηχανικό μάρκετινγκ :  |b μια ολοκληρωμένη προσέγγιση /  |c Γεώργιος Αυλωνίτης, Σέργιος Δημητριάδης, Κωστής Ήντουνας. 
260 |a Αθήνα :  |b Εκδόσεις Rosili,  |c 2015. 
300 |a 686 σ. :  |b πίν., διαγρ., εικ. ;  |c 24 εκ. 
490 1 |a Μάρκετινγκ ; 
504 |a Περιέχει βιβλιογραικές αναφορές. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Βιομηχανικό μάρκετινγκ. 
650 4 |a Industrial marketing. 
700 1 |a Δημητριάδης, Σέργιος. 
700 1 |a Ήντουνας, Κωστής. 
830 |a Μάρκετινγκ. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20160616  |h 658.804 ΑΥΛ  |p 00175194  |q 00175194  |t CLOCOL  |y 0  |4 4 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20160616  |h 658.804 ΑΥΛ  |p 00175195  |q 00175195  |t CLOCOL  |y 23  |4 5 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20160616  |h 658.804 ΑΥΛ  |p 00175196  |q 00175196  |t CLOCOL  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20160616  |h 658.804 ΑΥΛ  |p 00175197  |q 00175197  |t CLOCOL  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20160616  |h 658.804 ΑΥΛ  |p 00175198  |q 00175198  |t CLOCOL  |y 0  |4 1