Αρχές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού : η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης /

Κύριος συγγραφέας: Παπακωνσταντίνου, Γιώργος, 1953-
Άλλοι συγγραφείς: Αναστασίου, Σοφία.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Gutenberg, 2013.
Ταξινομικός αριθμός: 371.2 ΠΑΠ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 02680nam a2200361 a 4500
001 1/47163
008 170517s2013 gr b 000 0 gre
020 |a 9789600115703 
035 |l 50142 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 371.2 ΠΑΠ 
100 1 |a Παπακωνσταντίνου, Γιώργος,  |d 1953- 
245 1 0 |a Αρχές διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού :  |b η διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού της εκπαίδευσης /  |c Γιώργος Παπακωνσταντίνου, Σοφία Αναστασίου. 
260 0 |a Αθήνα :  |b Gutenberg,  |c 2013. 
300 |a 399 σ. :  |b πίν. ;  |c 24 εκ. 
500 |a Περιεχόμενα: Κεφάλαιο 1. Από τη διοίκηση του οργανισμού στη διοίκηση του ανθρώπινου δυναμικού - Κεφάλαιο 2. Η λειτουργία της στελέχωσης - Κεφάλαιο 3. Επαγγελματική εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού - Κεφάλαιο 4. Ηγεσία, παρακίνηση και επαγγελματική ικανοποίηση - Κεφάλαιο 5. Η λειτουργία της αξιολόγησης - Κεφάλαιο 6. Η λειτουργία της επικοινωνίας - Κεφάλαιο 7. Η λειτουργία των εργασιακών σχέσεων - Κεφάλαιο 8. Ειδικά θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Διοίκηση προσωπικού. 
650 4 |a Εκπαιδευτικοί  |x Αξιολόγηση. 
650 4 |a Διοίκηση και οργάνωση προσωπικού. 
650 4 |a Σχολεία  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Διοίκηση προσωπικού της εκπαίδευσης. 
650 4 |a Εκπαιδευτική ηγεσία. 
650 4 |a Εκπαιδευτικοί, Εκπαίδευσή των. 
650 4 |a School personnel management. 
650 4 |a Personnel management. 
650 4 |a School management and organization. 
650 4 |a Educational leadership. 
650 4 |a Teachers  |x Rating of. 
650 4 |a Teachers  |x Training of. 
700 1 |a Αναστασίου, Σοφία. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20170517  |h 371.2 ΠΑΠ  |p 00177481  |q 00177481  |t LOAN  |y 4  |x 20221204  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20170517  |h 371.2 ΠΑΠ  |p 00177482  |q 00177482  |t LOAN  |y 0  |4 1