Βασικές αρχές του μάρκετινγκ : ανάλυση και έρευνα της αγοράς Principles of Marketing /

Κύριος συγγραφέας: Τσακλάγκανος, Αγγελος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Κυριακίδη, 1980.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΤΣΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00986nam a2200205 a 4500
001 1/4789
008 941010s1980 gr 000 0bgre d
035 |l 5053 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΤΣΑ 
100 1 |a Τσακλάγκανος, Αγγελος Α. 
245 1 0 |a Βασικές αρχές του μάρκετινγκ :  |b ανάλυση και έρευνα της αγοράς Principles of Marketing /  |c Αγγελος Α. Τσακλάγκανος. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Κυριακίδη,  |c 1980. 
300 |a 867 σ. ;  |c 24 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00113361  |q 00113361  |t LOAN  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00113365  |q 00113365  |t LOAN  |y 13  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8 ΤΣΑ  |p 00113369  |q 00113369  |t LOAN  |y 13  |4 2