Η έρευνα του μάρκετινγκ μάρκετινγκ : θεωρητικό υπόβαθρο - σχεδιασμός - υλοποίηση /

Κύριος συγγραφέας: Τηλικίδου, Ειρήνη Ι.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Σοφία, 2011.
Ταξινομικός αριθμός: 658.802 ΤΗΛ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01298nam a2200265 a 4500
001 1/47922
008 181009s2011 gr b 000 0 gre
020 |a 9789606706462 
035 |l 50916 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.802 ΤΗΛ 
100 1 |a Τηλικίδου, Ειρήνη Ι. 
245 1 2 |a Η έρευνα του μάρκετινγκ μάρκετινγκ :  |b θεωρητικό υπόβαθρο - σχεδιασμός - υλοποίηση /  |c Ειρήνη Ι. Τηλικίδου.. 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Σοφία,  |c 2011. 
300 |a 212 σ. ;  |c 23 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Marketing planning. 
650 4 |a Marketing research. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς  |x Διδακτικά βιβλία. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διδακτικά βιβλία. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20181009  |h 658.802 ΤΗΛ  |p 00179782  |q 00179782  |t LOAN  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20181009  |h 658.802 ΤΗΛ  |p 00179783  |q 00179783  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20181009  |h 658.802 ΤΗΛ  |p 00179784  |q 00179784  |t LOAN  |y 0  |4 1