Στρατηγικό Μάρκετινγκ /

Κύριος συγγραφέας: Σιώμκος, Γεώργιος Ι.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Nicosia, CYPRUS : Broken Hill, 2018.
Έκδοση: 5η έκδοση.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΣΙΩ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01388nam a2200301 a 4500
001 1/48561
008 s2018 gr a b 001 0 gre
020 |a 9789925563685 
035 |l 51558 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8 ΣΙΩ 
100 1 |a Σιώμκος, Γεώργιος Ι. 
245 1 0 |a Στρατηγικό Μάρκετινγκ /  |c Γιώργιος Ι. Σιώμκος. 
250 |a 5η έκδοση. 
260 |a Nicosia, CYPRUS :  |b Broken Hill,  |c 2018. 
300 |a 799 σ. :  |b εικ., πίν. ;  |c 29 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία. 
650 4 |a Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Στρατηγικός σχεδιασμός. 
650 4 |a Έρευνα αγοράς. 
650 4 |a Marketing  |x Management. 
650 4 |a Strategic planning. 
650 4 |a Μάρκετινγκ  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20190401  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00181029  |q 00181029  |t CLOCOL  |y 4  |x 20220711  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20190401  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00181030  |q 00181030  |t CLOCOL  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20190401  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00181031  |q 00181031  |t CLOCOL  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20190401  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00181032  |q 00181032  |t CLOCOL  |y 0  |4 4 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c EUDOXOS  |e 20190401  |h 658.8 ΣΙΩ  |p 00181033  |q 00181033  |t CLOCOL  |y 23  |4 5