Βασιλειάδης, Χ. Α. (2019). Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών: μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου (4η έκδ.). Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου.
Παραπομπή Chicago StyleΒασιλειάδης, Χρήστος Α. Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών: μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου. 4η έκδ. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου, 2019.
Παραπομπή MLAΒασιλειάδης, Χρήστος Α. Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών: μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου. 4η έκδ. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου, 2019.