Παραπομπή APA

Βασιλειάδης, Χ. Α. (2019). Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών: μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου (4η έκδ.). Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου.

Παραπομπή Chicago Style

Βασιλειάδης, Χρήστος Α. Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών: μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου. 4η έκδ. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου, 2019.

Παραπομπή MLA

Βασιλειάδης, Χρήστος Α. Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών: μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου. 4η έκδ. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου, 2019.

Πρόσοχή: Οι παραπομπές μπορεί να μην είναι 100% ακριβείς.