Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /

Κύριος συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου, c2019.
Έκδοση: 4η έκδ.
Ταξινομικός αριθμός: 338.4791 ΒΑΣ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Τίτλος Εξωφύλλου: Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών (The management & marketing of tourism destinations) : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου.
Περιλαμβάνει ευρετήρια πινάκων, σχημάτων και εικόνων και παράρτημα.
Φυσική περιγραφή: 832 [24] σ. : εικ. [μερ. έγχρ.] ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές.
ISBN: 9786188337077