Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /
| Κύριος συγγραφέας: | Βασιλειάδης, Χρήστος Α. |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου,
c2019.
|
| Έκδοση: | 4η έκδ. |
| Ταξινομικός αριθμός: |
338.4791 ΒΑΣ |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
| Περιγραφή τεκμηρίου: |
Τίτλος Εξωφύλλου: Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών (The management & marketing of tourism destinations) : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου. Περιλαμβάνει ευρετήρια πινάκων, σχημάτων και εικόνων και παράρτημα. |
|---|---|
| Φυσική περιγραφή: |
832 [24] σ. : εικ. [μερ. έγχρ.] ; 24 εκ. |
| Βιβλιογραφία: |
Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές. |
| ISBN: |
9786188337077 |


