Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /

Κύριος συγγραφέας: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου, c2019.
Έκδοση: 4η έκδ.
Ταξινομικός αριθμός: 338.4791 ΒΑΣ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 02183nam a2200301 a 4500
001 1/49286
008 200310s2019 gr b 00010 gre
020 |a 9786188337077 
035 |l 52287 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 338.4791 ΒΑΣ 
100 1 |a Βασιλειάδης, Χρήστος Α. 
245 1 0 |a Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών :  |b μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /  |c Δρ. Χ. Α. Βασιλειάδης. 
250 |a 4η έκδ. 
260 0 |a Θεσσαλονίκη :  |b Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου,  |c c2019. 
300 |a 832 [24] σ. :  |b εικ. [μερ. έγχρ.] ;  |c 24 εκ. 
500 |a Τίτλος Εξωφύλλου: Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών (The management & marketing of tourism destinations) : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου. 
500 |a Περιλαμβάνει ευρετήρια πινάκων, σχημάτων και εικόνων και παράρτημα. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Διοίκηση και οργάνωση. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Πολιτική. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάνατζμεντ. 
650 4 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ. 
650 4 |a Tourism  |x Marketing. 
650 4 |a Tourism  |x Management. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20200310  |h 338.4791 ΒΑΣ  |p 00182641  |q 00182641  |t LOAN  |y 0  |4 1 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20200310  |h 338.4791 ΒΑΣ  |p 00182642  |q 00182642  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20200310  |h 338.4791 ΒΑΣ  |p 00182643  |q 00182643  |t LOAN  |y 0  |4 3