Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών: μία βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing - management/
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2003)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Μάρκετινγκ και μάνατζμεντ των τουριστικών προορισμών : μια διαχρονική ιστορική επισκόπηση και κριτική των σημαντικών παραγόντων επίδρασης του τουριστικού κλάδου /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Βασιλειάδης, Χρήστος Α. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Αφοί Θ. Καραγιώργου,
c2019.
|
Έκδοση: | 4η έκδ. |
Ταξινομικός αριθμός: |
338.4791 ΒΑΣ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Η διοικητική και το μάρκετινγκ των τουριστικών προορισμών: μία βιώσιμη στρατηγική προσέγγιση των δραστηριοτήτων marketing - management/
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Τουρισμός : ο ρόλος του αποτελεσματικού μάνατζμεντ /
από: Doswell, Roger.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Event Marketing Management) /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2014) -
Διαχείριση μάρκετινγκ γεγονότων και εκδηλώσεων (Event Marketing Management) /
από: Βασιλειάδης, Χρήστος Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2020) -
Εισαγωγή στον τουρισμό : το τουριστικό μάνατζμεντ στον 21ο αιώνα /
από: Page, Stephen J.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)