Journal of marketing

Corporate συγγραφέας: American Marketing Association.
Άλλοι συγγραφείς: American Marketing Society., National Association of Marketing Teachers.
Μορφή: Επιστημονικό περιοδικό
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: New York : American Marketing Association, 1936
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.jstor.org/browse/00222429?frame=noframe&userID=c3fbe32e@unipi.gr/01cce4401f00501704d&dpi=3&config=jstor
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Στοιχεία έκδοσης: Vol.51, no.1(Jan. 1987)-v.64, no.2(April 2000)
Vol.66, no.1(Jan. 2002)-v.
Φυσική περιγραφή: v. : ill. ; 26 cm.
Συχνότητα δημοσίευσης: Quarterly
ISSN: 0022-2429