Journal of marketing research

Corporate συγγραφέας: American Marketing Association.
Μορφή: Επιστημονικό περιοδικό
Στοιχεία έκδοσης: Chicago : American Marketing Association, 1964-
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: http://www.jstor.org/browse/00222437?frame=noframe&userID=c3fbe32e@unipi.gr/01cce4401f00501704d&dpi=3&config=jstor
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Στοιχεία έκδοσης: Vol.31, no.1(Jan. 1994)-v.XXXVII, no.2(May 2000)
Vol.XXXIX, no.1(Feb. 2002)-v.XXXIX, no.4(Nov. 2002)
Φυσική περιγραφή: v. : ill. ; 28 cm.
Συχνότητα δημοσίευσης: Quarterly
ISSN: 0022-2437