Εκπαιδευτική ψυχολογία : αναστοχασμός για δράση /
από: O'Donnell, Angela M.
Στοιχεία έκδοσης: (2021)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Νέα μάθηση : βασικές αρχές για την επιστήμη της εκπαίδευσης /
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Καλαντζή Μαίρη Ιωαννίδου - |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Cope, Bill., Αρβανίτη, Ευγενία., Χρηστίδης, Γεώργος Ε. |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Κριτική,
c2013.
|
| Σειρά: |
Επιστηµονική Βιβλιοθήκη.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
370.152 3 ΚΑΛ |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία : αναστοχασμός για δράση /
από: O'Donnell, Angela M.
Στοιχεία έκδοσης: (2021) -
Σχεδιασμός και υλοποίηση διαδραστικού εκπαιδευτικού υλικού για τα επαγγελματικά μαθήματα, του μηχανολογικού τομέα των ΕΠΑΛ /
από: Ζαφειρόπουλος, Δημήτριος.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Μάθηση και διδασκαλία : σύγχρονες απόψεις για τις διαδικασίες της μάθησης και τη μεθοδολογία της διδασκαλίας /
από: Κασσωτάκης, Μιχάλης Ι.
Στοιχεία έκδοσης: (2013) -
Για τη μάθηση : η σημασία του σχεσιακού παράγοντα /
από: Καραγιαννοπούλου, Ευαγγελία.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Συνεργατική τεχνολογία : συστήματα και μοντέλα συνεργασίας για εργασία, μάθηση, κοινότητες πρακτικής και δημιουργία γνώσης /
Στοιχεία έκδοσης: (2008)


