Ηλεκτρονικό Εμπόριο : αρχές - εξελίξεις - στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2004 : αρχές-εξελίξεις-στρατηγική από τη σκοπιά του manager /
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Turban, Efraim., Σαμαράς, Γιάννης Β., 1924- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Μ. Γκιούρδας,
2006.
|
Έκδοση: | 3η ανανεωμένη έκδοση. |
Ταξινομικός αριθμός: |
658.872 ΗΛΕ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ηλεκτρονικό Εμπόριο : αρχές - εξελίξεις - στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2008 : αρχές-εξελίξεις-στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2008) -
Ηλεκτρονικό Εμπόριο 2010 : αρχές-εξελίξεις-στρατηγική απο τη σκοπιά του manager /
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
e-Επιχειρείν : πλήρης οδηγός ανάλυσης τεχνικών και εμπορικών θεμάτων /
από: Elsenpeter, Robert C., 1970-
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
Ηλεκτρονικό εμπόριο /
Στοιχεία έκδοσης: (1998)