Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης /
από: Κάβουρα, Ανδρονίκη.
Στοιχεία έκδοσης: (2021)
Analyzing social media networks with NodeXL : insights from a connected world /
Analyzing Social Media Networks with NodeXL offers backgrounds in information studies, computer science, and sociology. This book is divided into three parts: analyzing social media, NodeXL tutorial, and social-media network analysis case studies. Part I provides background in the history and concep...
Κύριος συγγραφέας: | Hansen, Derek L. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Shneiderman, Ben., Smith, Marc A., 1965- |
Μορφή: | Ηλεκτρονική πηγή |
Στοιχεία έκδοσης: |
Burlington, MA : Oxford :
Morgan Kaufmann ;
c2011.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
006.754 HAN |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|