|
|
|
|
LEADER |
02050nam a2200325 a 4500 |
001 |
1/54455 |
008 |
211129s2016 gr a b 000 | gre d |
020 |
|
|
|a 9789600117967
|
040 |
|
|
|a GR-PeUP
|
082 |
0 |
0 |
|a 370.1 ΥΠΟ
|
245 |
0 |
3 |
|a Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται :
|b προτάσεις υποστήριξης της πρακτικής τους άσκησης /
|c επιμέλεια Σοφία Αυγητίδου, Μαριάννα Τζεκάκη, Βασίλης Τσάφος.
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b Gutenberg,
|c 2016.
|
300 |
|
|
|a 1 ντοσιέ :
|b εικ., σχήμ. ;
|c 28 εκ.
|
500 |
|
|
|a 4 βιβλία σε ντοσιέ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία.
|
505 |
1 |
|
|a Οι υποψήφιοι εκπαιδευτικοί παρατηρούν, παρεμβαίνουν και αναστοχάζονται, εισαγωγή -- Ο εκπαιδευτικός ως στοχαζόμενος επαγγελματίας -- Διερεύνηση και κατανόηση των παραμέτρων της εκπαιδευτικής διαδικασίας -- Σχεδιασμός και αξιολόγηση της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
|
650 |
|
0 |
|a Teachers
|x In-service training.
|
650 |
|
0 |
|a Reflective learning.
|
650 |
|
0 |
|a Educational evaluation.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαιδευτικοί
|x Επιμόρφωση.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαιδευτική αξιολόγηση.
|
700 |
1 |
|
|a Αυγητίδου, Σοφία.
|
700 |
1 |
|
|a Τζεκάκη, Μαριάννα.
|
700 |
1 |
|
|a Τσάφος, Βασίλης.
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20211129
|h 370.1 ΥΠΟ
|p 00185610
|q 00185610
|t LOAN
|y 0
|4 1
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20211129
|h 370.1 ΥΠΟ
|p 00185611
|q 00185611
|t LOAN
|y 0
|4 2
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20211129
|h 370.1 ΥΠΟ
|p 00185612
|q 00185612
|t LOAN
|y 0
|4 3
|
960 |
|
|
|a ΜΑΡΙΑ ΒΕΛ
|
960 |
|
|
|a ΜΑΡΙΑ ΒΕΛ
|
960 |
|
|
|a ΜΑΡΙΑ ΒΕΛ
|