Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης /

Κύριος συγγραφέας: Κάβουρα, Ανδρονίκη.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Gutenberg, c2021.
Έκδοση: 2η έκδ.
Ταξινομικός αριθμός: 302.231 ΚΑΒ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01564nam a2200325 a 4500
001 1/55058
008 220301s2021 gr a b 001 | gre d
020 |a 9789600122770 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 302.231 ΚΑΒ 
100 1 |a Κάβουρα, Ανδρονίκη. 
245 0 0 |a Επικοινωνία, διαφήμιση και μάρκετινγκ στο ψηφιακό περιβάλλον και ο ρόλος των μέσων κοινωνικής δικτύωσης /   |c Ανδρονίκη Κάβουρα. 
250 |a 2η έκδ. 
260 |a Αθήνα :   |b Gutenberg,   |c c2021. 
300 |a 623 σ. :   |b έγχρ. εικ., πίν ;   |c 24 εκ. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [567]-618) και γλωσσάρι. 
650 0 |a Online social networks. 
650 0 |a Social networks. 
650 0 |a Social media. 
650 0 |a Communication. 
650 0 |a Internet advertising. 
650 4 |a Μέσα κοινωνικής δικτύωσης. 
650 4 |a Κοινωνικά δίκτυα, Ηλεκτρονικά. 
650 4 |a Κοινωνικά δίκτυα. 
650 4 |a Επικοινωνία. 
650 4 |a Διαφήμιση στο Διαδίκτυο. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20220301  |h 302.231 ΚΑΒ  |p 00187118  |q 00187118  |t LOAN  |y 0  |4 3 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20220301  |h 302.231 ΚΑΒ  |p 00187119  |q 00187119  |t LOAN  |y 0  |4 2 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20220301  |h 302.231 ΚΑΒ  |p 00187120  |q 00187120  |t LOAN  |y 0  |4 1 
960 |a ΑΛΜΠΑΝΗ ΤΑΝΙΑ