Μάρκετινγκ : έννοιες και στρατηγικές /

Άλλοι συγγραφείς: Dibb, Sally, 1963-, Pride, William M., Ferrell, O. C., Πολλάλης, Γιάννης Α., Καμενίδου, Ειρήνη Χ., Κοκκίνης, Γεώργιος., Κορωνιός, Κωνσταντίνος Α., Λίβας, Χρήστος Π., Κώντσας, Σταμάτης Χ.
Μορφή: Ηλεκτρονική πηγή
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Nicosia, Cyprus : Broken Hill Publishers, 2021.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8 ΜΑΡ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Μετάφραση του: Marketing concepts and strategies.
Άλλοι συγγραφείς: Lyndon Simkin, William M. Pride, O.C. Ferrell.
Φυσική περιγραφή: 943 σ. : εικ. ; 31 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές και ευρετήριο.
ISBN: 9789925576388