Με αφορμή την Κρήτη : από το place branding στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία : συμπεριλαμβάνονται οι εργασίες του #CreteRetreat2015 /

Άλλοι συγγραφείς: Ιορδανίδου, Σοφία.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Μεταμεσονύκτιες εκδόσεις, 2017.
Ταξινομικός αριθμός: 338.47910688 ΜΕΑ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Περιεχόμενα: Κατασκευή και διαχείριση εικόνας τόπου: Εισαγωγικές σημειώσεις και οδικός χάρτης / Σοφία Ιορδανίδου -- Μέρος Α. Επιστημονικές συνεισφορές: 1. Ταξιδιωτική δημοσιογραφία: από τον Ηρόδοτο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης / Αναστασία Ασλανίδου -- 2. Από το Branding στο Nation Branding: περιεχόμενο και διαδικασίες / Νίκος Μιχαλίτης -- 3. Στρατηγικός προσανατολισμός του Εθνικού σήματος της Ελλάδας: μία μικτή προσέγγιση εσωτερικής ολοκλήρωσης και εξωτερικής προσαρμογής / Μαρία Μπριάνα -- 4. Nation branding- προσεγγίζοντας την ελληνική περίπτωση / Βάλια Καϊμάκη 5. Η πολιτιστική επιχειρηματικότητα και οι δημιουργικές βιομηχανίες ως καταλύτης του destination branding / Λήδα Τσενέ -- 6. Rebranding Piraeus: το πολιτισμικό απόθεμα της πόλης ως μοχλός αλλαγής της σύγχρονης ταυτότητας και εικόνας της στο πλαίσιο της κοινωνικο-οικονομικής της ανασυγκρότησης / Νικόλαος Μέλιος -- 7. Τα φεστιβάλ ως συστατικό στοιχείο του branding ενός τόπου: η περίπτωση των κυπριακών πολιτιστικών φεστιβάλ / Γεωργία Σπανού -- 8. Η συμπεριφορά του τουρίστα-καταναλωτή: μια κοινωνιολογική προσέγγιση / Αναστασία Ασλανίδου -- 9. Διερεύνηση των πρακτικών συνεπαγωγών του Nation Brand και της κρατικής εικόνας: η «Επίδραση της Χώρας Προέλευσης» στην εικόνα των προϊόντων / Αναστασία Μηνά -- 10. Η συστηματική καταγραφή των απεικονίσεων του συστήματος κρατών στα Μέσα Ενημέρωσης ως προϋπόθεση αποτελεσματικής διαχείρισης της κρατικής εικόνας: μεθοδολογικές παρατηρήσεις / Αθανάσιος Ν. Σαμαράς. Μαρία-Ελένη Δημητρίου. Ελένη Λουκοπούλου -- 11. Η επίδραση των ειδήσεων για το μεταναστευτικό στις απεικονίσεις κρατών και τόπων: μία κρίση μέσα στην κρίση για την Ελλάδα, τη Λέσβο και την Κω / Μαρία-Ελένη Δημητρίου. Κυριακή Φιλιππάκου -- Μέρος Β. #CreteRetreat2015-Εργαστήρια και παρεμβάσεις: 12. Εισαγωγή στην εμπειρία του #CreteRetreat2015 / Αλίκη Παναγιωτίδου -- 13. Η σημασία του Destination Branding: συνοπτική εισαγωγή και η οπτική του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων / Αγγελική Καραγκούνη -- 14. Εργαστήρι δημιουργικής γραφής: «Καρντάσι, πιάς μια κουτσομούρες» Η Θεσσαλονίκη στη Λογοτεχνία: δημοσιογραφικά κλισέ και στγγραφική όραση / Σοφία Νικολαϊδου -- 15. Εργαστήρι συνδημιουργίας και designthinking: χτίζοντας μια στρατηγική Destination Branding / Μπέττυ Τσακαρέστου. Λήδα Τσενέ -- 16. Τεχνικές και στρατηγική ανάπτυξης και ενίσχυσης της φήμης και της εικόνας ενός ταξιδιωτικού προορισμού / Βασίλης Μουρδουκούτας -- 17. Πρακτικά συζήτησης στρογγυλής τράπεζας: διαχείριση και συγκρότηση εικόνας τόπου: από το Place Branding στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία / Ανδιανή Αγγελιδάκη, Σταύρος Αρναουτάκης, Σοφία Ιορδανίδου, Βασίλης Μουρδουκούτας, Αντώνης Παπαγιαννίδης, Σίσσυ Παπαδογιάννη, Παναγιώτης Παπουτσάκης, Παναγιώτης Σημαντηράκης -- 18. Περιπτωσιολογική ανάλυση σε City-Branding: Η Καλαμάτα / Έκτωρας Τσαούλης / Γεωργία Γιαννακέα -- 19. Η εισαγωγή τεχνολογικών καινοτομιών με στόχο την ανάδειξη του πολιτισμού σε παράγοντα διαφοροποίησης του κρητικού τουριστικού προϊόντος / Παναγιώτης Σημαντηράκης -- 20. Πώς επηρέασε τη διεθνή εικόνα της Κύπρου η τραπεζική κρίση, δευτερογενείς επιδράσεις της κρίσης του τραπεζικού τομές στην Κύπρο: τουρισμός / Άγγελος Λοΐζος.
Περίληψη:Οι εντελώς ιδιαίτερες πλευρές της Κρήτης, ως τόπου, ως τρόπου ζωής, ως ταξιδιωτικού προορισμού, βρίσκονται στον πυρήνα αυτού του βιβλίου. Βασισμένο στις εργασίες του Crete Retreat 2015 αλλά και συγκεντρώνοντας την δουλειά 14 ερευνητών, επιχειρεί να αναλύσει τι είναι το place branding. Η εικόνα κάθε τόπου αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα περιουσιακά του στοιχεία. Η διαφύλαξη και η καλλιέργεια αυτής της εικόνας αποτελεί ή οφείλει να αποτελέσει κεντρικό πρόταγμα για κάθε κοινωνία. Οι εικόνες των κρατών είναι αναπαραστάσεις συλλογικών υποκειμένων. Όμως η διεθνοποίηση της οικονομίας και η ενοποίηση της Ευρώπης, καθώς και οι δυναμικές της παγκοσμιοποίησης έχουν δημιουργήσει νέα δεδομένα για τις περιφέρειες και τις πόλεις οι οποίες ανταγωνίζονται για την προσέλκυση κεφαλαίων και την ανάπτυξη νέων δραστηριοτήτων υψηλής προστιθέμενης αξίας. Συνδυάζοντας την ανάλυση με την επίσκεψη ενός τόσο ιδιαίτερου τόπου, το ταξίδι που προτείνει το βιβλίο αυτό αποτελεί μια ξενάγηση στη λογική του place branding και στην ταξιδιωτική δημοσιογραφία - με αφορμή την περίπτωση της Κρήτης.
Φυσική περιγραφή: 329 σ. : πίν. ; 24 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές.
ISBN: 9789607800525