|
|
|
|
LEADER |
03965nam a2200241 a 4500 |
001 |
1/55501 |
008 |
221202s2020 gr d b 000 | gre d |
020 |
|
|
|a 9789605083144
|
040 |
|
|
|a GR-PeUP
|
082 |
0 |
0 |
|a 379.118 ΤΣΑ
|
100 |
1 |
|
|a Τσαμαδιάς, Κωνσταντίνος Παν.
|
245 |
0 |
0 |
|a Οικονομική της εκπαίδευσης - έρευνας - καινοτομίας /
|c Κωνσταντίνος Παν. Τσαμαδιάς.
|
260 |
|
|
|a Αθήνα :
|b 'Ιων,
|c 2020.
|
300 |
|
|
|a τ. :
|b διαγρ., πίν. ;
|c 24 εκ.
|
500 |
|
|
|a Περίληψη: Στον πραγματικό κόσμο, τα πεδία της Εκπαίδευσης, Κατάρτισης και Δια Βίου Μάθησης, αναπτύσσουν πολυσχιδείς σχέσεις με την Οικονομία. Παράγουν, συσσωρεύουν και διαχέουν το αποδεδειγμένα πολύτιμο ανθρώπινο κεφάλαιο. Χρησιμοποιούν πόρους, από τους περιορισμένους σε σχέση με τις απεριόριστες ανάγκες, και ανταγωνιστικά διεκδικούμενους και παρέχουν ποικιλία εκροών, αποτελεσμάτων, οφελών, θετικών εξωτερικοτήτων και διαχυτικών επιδράσεων. Η Οικονομική Επιστήμη και ειδικότερα ο κλάδος της οικονομικής της εκπαίδευσης διαθέτει θεωρίες, μεθοδολογίες και τεχνικές οι οποίες βοηθούν στη διερεύνηση και ερμηνεία αρκετών από τις πολυσχιδείς σχέσεις, στην ορθολογικότερη κατανομή των περιορισμένων πόρων μεταξύ των ανταγωνιστικών χρήσεων και στην αποδοτικότερη χρήση τους. Οι θεωρητικές αναλύσεις και τα ευρήματα των εμπειρικών μελετών "δείχνουν" στην εφαρμοσμένη πολιτική κατευθύνσεις για σχεδιασμό και άσκηση πολιτικών, χωρίς φυσικά να υποκαθιστούν τους λήπτες των πολιτικών αποφάσεων. Έχει αποδειχθεί ότι η συμπληρωματική και χωρίς τάσεις υποκατάστασης συνεργασία της οικονομικής της εκπαίδευσης και της εφαρμοσμένης πολιτικής αποτελεί παράγοντα προώθησης της οικονομικής ανάπτυξης, της απασχόλησης της κοινωνικής συνοχής, της κοινωνικής και ατομικής ευημερίας. Στην Ελλάδα, είναι ανάγκη να καλυφθούν το ταχύτερο δυνατό οι διαπιστωμένες υστερήσεις στον πραγματικό κόσμο, την επιστήμη και την εφαρμοσμένη πολιτική. (Από το οπισθόφυλλο του βιβλίου).
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [471]-504) και ευρετήριο.
|
505 |
1 |
|
|a Τ.1. Οικονομική & Κοινωνική Αξιολόγηση Επενδύσεων και Πολιτικών στην Εκπαίδευση - Κατάρτιση - Δια βίου μάθηση.
|
650 |
|
0 |
|a Education
|x Economic aspects.
|
650 |
|
0 |
|a Education
|x Economic aspects
|x Research.
|
650 |
|
4 |
|a Εκπαίδευση
|x Οικονομικές απόψεις.
|
852 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|e 20221202
|h 379.118 ΤΣΑ
|p 00188062
|q 00188062
|t MAIN
|v τομ.1:
|y 0
|4 1
|
853 |
|
|
|a INST
|b UNIPILB
|c MAIN
|h 379.118 ΤΣΑ
|l τομ.1
|
960 |
|
|
|a ΑΛΜΠΑΝΗ ΤΑΝΙΑ
|