Ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες : εισαγωγή στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση /

Κύριος συγγραφέας: Hallahan, Daniel P., 1944-
Άλλοι συγγραφείς: Kauffman, James M., Pullen, Paige C., Τσιμπιδάκη, Ασημίνα Θ., Γρίβα, Άρτεμις.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Gutenberg, c2022.
Ταξινομικός αριθμός: 371.9 HAL ΜΤΦ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
Περιγραφή τεκμηρίου: Μετάφραση του : Exceptional learners.
Περιεχόμενα: 1. Οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρίες και η ειδική αγωγή και εκπαίδευση -- 2. Σύγχρονες πρακτικές για την αντιμετώπιση των αναγκών των μαθητών/τριών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και αναπηρία/ες -- 3. Οι διαστάσεις της πολυπολιτισμικότητας και της διγλωσσίας στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση -- 4. Οι γονείς και η οικογένεια -- 5. Οι μαθητές/τριες με νοητικές αναπτυξιακές αναπηρίες -- 6. Οι μαθητές/τριες με μαθησιακές δυσκολίες -- 7. Οι μαθητές/τριες με διαταραχή ελλειμματικής προσοχής/υπερκινητικότητας -- 8. Οι μαθητές/τριες με διαταραχές συναισθήματος ή συμπεριφοράς -- 9. Οι μαθητές/τριες με διαταραχές αυτιστικού φάσματος -- 10. Οι μαθητές/τριες με διαταραχές επικοινωνίας -- 11. Οι μαθητές/τριες με κώφωση ή βαρηκοΐα -- 12. Οι μαθητές/τριες με τύφλωση ή χαμηλή όραση -- 13. Οι μαθητές/τριες με αναπηρίες χαμηλής συχνότητας, με πολλαπλές αναπηρίες και με σοβαρές αναπηρίες -- 14. Οι μαθητές/τριες με σωματικές αναπηρίες και προβλήματα υγείας -- 15. Οι μαθητές/τριες με ιδιαιτερότητες νοητικές ικανότητες και ταλέντα.
Φυσική περιγραφή: 547 σ. : εικ. ; 29 εκ.
Βιβλιογραφία: Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές παραπομπές (σ. [449]-505) και ευρετήριο.
ISBN: 9789600123708