Τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της πληροφορικής με χρήση του εργαλείου Scratch /
από: Καψιμάλη, Βασιλική.
Στοιχεία έκδοσης: (2010)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Διδακτική Μεθόδος Project : θεωρητικές αρχές και πρακτική εφαρμογή : δυο παραδείγματα στη λογοτεχνία στην προσχολική και δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Στύλα, Δέσποινα Γ. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Μιχαλοπούλου, Κατερίνα. |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Θεσσαλονίκη :
Ζήτη,
2018.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
371.36 ΣΤΥ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Τεχνολογικά υποστηριζόμενη διδακτική της πληροφορικής με χρήση του εργαλείου Scratch /
από: Καψιμάλη, Βασιλική.
Στοιχεία έκδοσης: (2010) -
Διδακτικές και Παιδαγωγικές προσεγγίσεις στις φυσικές επιστήμες : θεωρίες μάθησης, αναλυτικά προγράμματα και πρότυπα/μοντέλα διδασκαλίας. Διδακτική αξιοποίηση του πειράματος /
από: Σπυροπούλου-Κατσάνη, Δήμητρα.
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές /
από: Helm, Judy Harris.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Μελέτη περίπτωσης : η συμβολή του scratch στη διδασκαλία του προγραμματισμού στη Β'/θμια εκπαίδευση /
από: Φουντουλάκη, Μαρία.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Εικονικό εργαστήριο χημείας για διαδραστικούς πίνακες αφής /
από: Ανδρίκος, Ανδρέας Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2011)