Ο ρόλος του marketing σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης : μελέτη περίπτωσης δήμου Ιλίου Αττικής /
από: Λιατήρη, Μαρία Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2007)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Μετεξελίξεις στην τοπική αυτοδιοίκηση : η περιφερειακή αποκέντρωση - οι τρεις βαθμίδες τοπικής αυτοδιοίκησης, η λαϊκή συμμετοχή - σε νομούς, δήμους, κοινότητες. Τεύχος Α' /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μηλιαράκης, Πέτρος Ι., 1948- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
1989.
|
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Ο ρόλος του marketing σε επίπεδο τοπικής αυτοδιοίκησης : μελέτη περίπτωσης δήμου Ιλίου Αττικής /
από: Λιατήρη, Μαρία Π.
Στοιχεία έκδοσης: (2007) -
Τα καθήκοντα των δημοτικών και κοινοτικών αρχών : δημάρχων, προέδρων και μελών δημοτικών και κοινοτικών συμβουλίων, δημοτικών και κοινοτικών υπαλλήλων : υποδείγματα, οδηγίαι, πίνακες, τυπικόν /
από: Κασίμης, Γεώργιος Π.
Στοιχεία έκδοσης: (1929) -
Προβλήματα της Τοπικής Αυτοδιοίκησης εν Ελλάδι /
από: Μιχαλακάκου, Γεωργία.
Στοιχεία έκδοσης: (1970) -
Τοπική αυτοδιοίκηση /
Στοιχεία έκδοσης: (1990) -
Ο ρόλος των φορέων της αυτοδιοίκησης στην άσκηση κοινωνικής πολιτικής : η περίπτωση των φορέων Αχαϊας /
από: Σκαμνάκης, Χριστόφορος.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)