Marketing systems for developing countries /

Άλλοι συγγραφείς: Izraeli, Don., Izraeli, Dafna N., Meissner, Frank.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: New York : John Wiley, 1976.
Σειρά: A Halsted press book.
Ταξινομικός αριθμός: 380.1 MA
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00885nam a2200229 a 4500
001 1/8116
008 960118s1976 enk 00010 eng d
020 |a 0706515188 
035 |l 8434 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 380.1 MA 
245 0 0 |a Marketing systems for developing countries /  |c ed.by Don Izraeli and Dafna N.Izraeli,Frank Meissener. 
260 |a New York :  |b John Wiley,  |c 1976. 
300 |a xv,200 σ.;  |c 24 εκ. 
490 1 |a A Halsted press book ; 
500 |a Vol.1.of proceedings of international conference on marketing systems for developing countries(INCOMAS), Tel-Aviv University,January,6-10,1974. 
651 0 |a Underdeveloped areas  |x Marketing  |x Congresses. 
700 1 |a Izraeli, Don. 
700 1 |a Izraeli, Dafna N. 
700 1 |a Meissner, Frank. 
830 |a A Halsted press book. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 380.1 MA  |p 00106482  |q 00106482  |t LOAN  |y 0  |4 1