Marketing boards and ministers : a study of agricultural marketing boards as political and administrative instruments /

Κύριος συγγραφέας: Giddings, Philip James.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Farnborough, Hants. (D.C. Heath Ltd, Westmead, Farnborough, Hants.) : Lexington, Mass. : Saxon House ; 1974.
Ταξινομικός αριθμός: 354.42 GI
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00893nam a2200205 i 4500
001 1/8791
008 741024s1974 enk bs 00110 eng
020 |a 0347010334 
035 |l 9112 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 354.42 GI 
100 1 |a Giddings, Philip James. 
245 1 0 |a Marketing boards and ministers :  |b a study of agricultural marketing boards as political and administrative instruments /  |c [by] P. J. Giddings. 
260 0 |a Farnborough, Hants. (D.C. Heath Ltd, Westmead, Farnborough, Hants.) :  |b Saxon House ;  |a Lexington, Mass. :  |b Lexington Books,  |c 1974. 
300 |a x, 247 p. ;  |c 24 cm. 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
650 4 |a Marketing boards  |z Great Britain. 
650 4 |a Agriculture and state  |z Great Britain. 
650 4 |a Administrative agencies  |z Great Britain. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 354.42 GI  |p 00106208  |q 00106208  |t LOAN  |y 0  |4 1