Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time : an econometric investigation in Western European countries /

Κύριος συγγραφέας: Lambin, Jean-Jacques, 1933-
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Amsterdam : New York : North-Holland Pub. Co. ; 1976.
Σειρά: Contributions to Economic Analysis ; 94
Ταξινομικός αριθμός: 659.1'094 LA
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01037nam a2200241 i 4500
001 1/9192
008 751112s1976 ne a b 00110 eng
020 |a 0444109056 (American Elsevier) 
035 |l 9514 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 659.1'094 LA 
100 1 |a Lambin, Jean-Jacques,  |d 1933- 
245 1 0 |a Advertising, competition, and market conduct in oligopoly over time :  |b an econometric investigation in Western European countries /  |c Jean Jacques Lambin. 
260 |a Amsterdam :  |b North-Holland Pub. Co. ;  |a New York :  |b American Elsevier Pub. Co.,  |c 1976. 
300 |a x, 312 p. :  |b ill. ;  |c 23 cm. 
490 1 |a Contributions to Economic Analysis ; 
504 |a Bibliography: p. [290]-308. 
504 |a Includes index. 
650 4 |a Advertising  |z Europe  |x Mathematical models. 
650 4 |a Oligopolies  |z Europe  |x Mathematical models. 
650 4 |a Competition  |z Europe  |x Mathematical models. 
830 |a Contributions to Economic Analysis ;  |v 94 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 659.1'094 LA  |p 00110231  |q 00110231  |t LOAN  |y 0  |4 1