Reading and learning disability : a neuropsychological approach to evaluation and instruction /

Κύριος συγγραφέας: Fryburg, Estelle L.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Springfield : C.C. Thomas, 1997
Ταξινομικός αριθμός: 371.92 FR
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00848nam a22002171 4500
001 1/9852
008 030319s1997 enga b 00110 eng d
020 |a 0398067449 
035 |l 10188 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 371.92 FR 
100 1 |a Fryburg, Estelle L. 
245 1 0 |a Reading and learning disability :  |b a neuropsychological approach to evaluation and instruction /  |c by Estelle L. Fryburg 
260 |a Springfield :  |b C.C. Thomas,  |c 1997 
300 |a xix, 377 p. :  |b ill. ;  |c 27 cm. 
504 |a Includes bibliographical references and index. 
650 4 |a Learning disabled children  |x Education  |z United States. 
650 4 |a Language arts  |z United States. 
650 4 |a Learning disabilities  |z United States. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 371.92 FR  |p 00141045  |q 00141045  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/01/10188_0398067449.jpg