Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών

Αναμφίβολα σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα η εκπαίδευση σε όλες τις εκφάνσεις της βρίσκεται σε μια επιταχυνόμενη πορεία μετασχηματισμού, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις συνεχείς και ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στα πλαίσια του παγκοσμιοποιημένου οικονομικού και τεχνολογικού περιβάλλοντος....

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Πετροπούλου, Ουρανία.
Άλλοι συγγραφείς: Ρετάλης, Συμεών, Κασιμάτη, Αικατερίνη, Ανδρεαδάκης, Νικόλαος
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 371
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 06312nam a2200385 a 4500
001 kal232
003 Gr-AtHEAL
005 20160505132823.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606030437 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 371  |2 23 
100 1 |a Πετροπούλου, Ουρανία.  |8 1848 
245 1 0 |a Σύγχρονες μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης με αξιοποίηση εκπαιδευτικών τεχνολογιών  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |c Πετροπούλου, Ουρανία ; Κασιμάτη, Αικατερίνη ; Ρετάλης, Συμεών ; Κριτικός αναγνώστης,Ανδρεαδάκης, Νικόλαος ; Τεχνική επιμέλεια,Λιόμας, Ιωάννης ; Γλωσσική επιμέλεια,Σμπρίνη, Θεοφίλη. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
520 |a Αναμφίβολα σήμερα στο κατώφλι του 21ου αιώνα η εκπαίδευση σε όλες τις εκφάνσεις της βρίσκεται σε μια επιταχυνόμενη πορεία μετασχηματισμού, προσπαθώντας να ανταποκριθεί στις συνεχείς και ραγδαίες μεταβολές που συντελούνται στα πλαίσια του παγκοσμιοποιημένου οικονομικού και τεχνολογικού περιβάλλοντος. Πρωτεύον μέλημα και κυρίαρχος στόχος της εκπαίδευσης στη σημερινή Κοινωνία της Μάθησης (Learning Society) αποτελεί όχι μόνο η διδασκαλία χρήσιμων και απαραίτητων γνώσεων σε κάθε γνωστικό αντικείμενο αλλά κυρίως η ανάπτυξη και η καλλιέργεια ισχυρών γνωστικών, μεταγνωστικών, κοινωνικών, και επικοινωνιακών δεξιοτήτων, που θα επιτρέψουν σε κάθε μαθητή να γίνει ένας ανεξάρτητα σκεπτόμενος και ενεργός πολίτης του 21ου αιώνα. Ένα βασικό θέμα είναι πώς μπορεί ο εκπαιδευτικός να αξιολογήσει ότι ο εκπαιδευόμενος έχει κατακτήσει τις απαιτούμενες γνώσεις και δεξιότητες; Οι Σύγχρονες Μορφές της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης που αξιοποιούν τις ψηφιακές τεχνολογίες αναδεικνύονται ως ένα από τα πιο δυναμικά εργαλεία που μπορούν να συμβάλλουν καθοριστικά στο να δώσουν απάντηση στο παραπάνω ερώτημα και στο να επιβεβαιώσουν ότι η αξιολόγηση μπορεί να αξιοποιηθεί για την αναβάθμιση της εκπαιδευτικής διαδικασίας. Ασφαλής επιβεβαίωση αυτού αποτελεί η ολοένα και αυξανόμενη βιβλιογραφία (βιβλίων, άρθρων σε διεθνή περιοδικά και συνέδρια) που καταγράφεται τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο στην ελληνική βιβλιογραφία δεν υπάρχει ως σήμερα κάποιο αντίστοιχο βιβλίο που να παρουσιάζει τις Σύγχρονες Μορφές της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης. Το βιβλίο αυτό έρχεται να καλύψει αυτό το κενό παρουσιάζοντας ολιστικά σε θεωρητικό και πρακτικό επίπεδο, τόσο το υπόβαθρο που διέπει την έννοια και το περιεχόμενο της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στον 21ο αιώνα όσο και τις μοντέρνες τεχνικές και εργαλεία αξιολόγησης της επίδοσης που εφαρμόζονται στα σύγχρονα εκπαιδευτικά περιβάλλοντα. 
650 0 |a Educational technology  |8 2671 
650 0 |a Educational evaluation  |8 2782 
650 0 |a Educational tests and measurements  |8 2783 
653 |a Εκπαιδευτικές τεχνολογίες 
653 |a Μοντέρνες τεχνικές αξιολόγησης της επίδοσης του μαθητή 
653 |a Εκπαιδευτική αξιολόγηση 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Εκπαιδευτικός σχεδιασμός και οργάνωση  |a Αξιολόγηση προγράμματος 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Εκπαιδευτική τεχνολογία  |a Εκπαίδευση υποβοηθούμενη από υπολογιστή 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Θεωρία της εκπαίδευσης (ευρείες εκπαιδευτικές έννοιες)  |a Εκπαιδευτικές μέθοδοι 
700 1 |a Ρετάλης, Συμεών  |e Συγγραφέας  |8 1853 
700 1 |a Κασιμάτη, Αικατερίνη  |e Συγγραφέας  |8 1854 
700 1 |a Ανδρεαδάκης, Νικόλαος  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1855 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/232  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25677718  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_000000000000000_ΠΕΤ  |7 0  |8 KALL  |8 529  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 371 ΠΕΤ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 10-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS