Κινητική μάθηση και ανάπτυξη
Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές καθώς και επαγγελματίες της κίνησης (αποκατάστασης) που διδάσκονται θέματα που αφορούν τη μάθηση κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων καθώς και θέματα κινητικής ανάπτυξης. Οι αναγνώστες θα μπορούν να κατανοήσουν τον ρόλο της μάθησ...
Κύριος συγγραφέας: | Τζέτζης, Γεώργιος. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Λόλα, Αφροδίτη, Κουρτέσης, Θωμάς |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
796.01 |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
LEADER | 04083nam a2200325 a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kal329 | ||
003 | Gr-AtHEAL | ||
005 | 20160425092950.0 | ||
006 | m d | ||
008 | 160413s2015 gr s gre|c | ||
020 | |a 9789606030413 | ||
040 | |a GR-AtHEAL |b gre |c GR-AtHEAL | ||
082 | 0 | 4 | |a 796.01 |2 23 |
100 | 1 | |a Τζέτζης, Γεώργιος. |8 1095 | |
245 | 1 | 0 | |a Κινητική μάθηση και ανάπτυξη |h [Ηλεκτρονικός πόρος] |c Τζέτζης, Γεώργιος ; Λόλα, Αφροδίτη ; Κριτικός αναγνώστης,Κουρτέσης, Θωμάς ; Τεχνική επιμέλεια,Spearman, Dennis Arthur ; Γλωσσική επιμέλεια,Κατσαρού, Δήμητρα. |
260 | |a Αθήνα : |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, |c c2015. | ||
490 | |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος |8 40 | ||
520 | |a Το βιβλίο αυτό απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές καθώς και επαγγελματίες της κίνησης (αποκατάστασης) που διδάσκονται θέματα που αφορούν τη μάθηση κινητικών και αθλητικών δεξιοτήτων καθώς και θέματα κινητικής ανάπτυξης. Οι αναγνώστες θα μπορούν να κατανοήσουν τον ρόλο της μάθησης και της ανάπτυξης των κινητικών δεξιοτήτων στην βελτίωση της κινητικής και αθλητικής απόδοσης καθώς και της εκ νέου μάθησης κινητικών δεξιοτήτων μετά από τραυματισμό σε όλο το φάσμα των ικανοτήτων και των ηλικιών. Γίνεται ανάλυση των εφαρμογών των θεωρητικών μοντέλων που αφορούν την κινητική μάθηση και την κινητική ανάπτυξη σε διάφορα μαθησιακά περιβάλλοντα σε μαθητές, αθλητές ή ατόμων με κινητικά προβλήματα. Γίνεται αναφορά των εφαρμογών της ανατροφοδότησης στο εκπαιδευτικό έργο έτσι ώστε να ενημερωθούν για τις παραμέτρους σωστής εφαρμογής της. Οι βασικές αρχές της κινητικής ανάπτυξης, οι διαφορές και οι ομοιότητες καθώς και οι διαφορετικοί τρόποι αξιολόγησης παρουσιάζονται με σκοπό τη εφαρμογή των κατάλληλων μεθόδων εξάσκησης στις διαφορετικές ηλικίες. | ||
650 | 0 | |a Sports |x Psychological aspects |8 2041 | |
653 | |a Κινητική ανάπτυξη | ||
653 | |a Κινητική μάθηση | ||
653 | |a Επιστήμες της ζωής |a Αθλητική επιστήμη/επιστήμη φυσικής αγωγής και αθλητισμού |a Αθλητική ψυχολογία | ||
653 | |a Επιστήμες της ζωής |a Αθλητική επιστήμη/επιστήμη φυσικής αγωγής και αθλητισμού | ||
700 | 1 | |a Λόλα, Αφροδίτη |e Συγγραφέας |8 1096 | |
700 | 1 | |a Κουρτέσης, Θωμάς |e Κριτικός αναγνώστης |8 1097 | |
856 | 4 | 0 | |u http://hdl.handle.net/11419/329 |z Πλήρες Κείμενο - Full text |
907 | |a .b25680663 |b 12-06-18 |c 29-07-16 | ||
949 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 796_010000000000000_ΤΖΕ |7 0 |8 KALL |8 825 |d 2016-04-13 |r 2016-04-13 |w 2016-04-13 |z 796.01 ΤΖΕ |o SEAB KALLIPOS | ||
998 | |a 80 |a 01 |a 02 |a 03 |a 04 |a 06 |a 05 |a 07 |a 08 |a 09 |a 10 |a 11 |a 12 |a 13 |a 14 |a 15 |a 16 |a 17 |a 18 |a 19 |a 20 |a 21 |a 22 |a 23 |a 24 |a 25 |a 26 |b 16-05-17 |c m |d z |e - |f gre |g gr |h 0 | ||
942 | |2 ddc |c KALLIPOS |