Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση Εκπαίδευση εκπαιδευτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας

Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Καταπιάνεται με ένα σύγχρονο ζήτημα, αυτό της διαθεματικής/διεπιστημονικής προσέγγισης της διδασκαλίας, φέρνοντας υποδειγματικά σε επικοινωνία δύο γνωστικά αντικείμενα που με βάση την εκπαιδευτική παράδο...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Τσελφές, Βασίλειος.
Άλλοι συγγραφείς: Παρούση, Αντιγόνη, Χαλκιά-Θεοδωρίδου, Κρυσταλλία, Λενακάκης, Αντώνιος
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 371.3
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 06944nam a2200397 a 4500
001 kal4042
003 Gr-AtHEAL
005 20160426095654.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606031885 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 371.3  |2 23 
100 1 |a Τσελφές, Βασίλειος.  |8 1486 
245 1 0 |a Θέατρο και επιστήμη στην εκπαίδευση  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |b Εκπαίδευση εκπαιδευτικών παιδιών προσχολικής ηλικίας  |c Τσελφές, Βασίλειος ; Παρούση, Αντιγόνη ; Κριτικός αναγνώστης,Χαλκιά-Θεοδωρίδου, Κρυσταλλία ; Κριτικός αναγνώστης,Λενακάκης, Αντώνιος ; Τεχνική επιμέλεια,Σιδέρη, Αγγελική-Βασιλική ; Γλωσσική επιμέλεια,Χαλκίδης, Σάββας. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
520 |a Το βιβλίο απευθύνεται σε εκπαιδευόμενους εκπαιδευτικούς προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας. Καταπιάνεται με ένα σύγχρονο ζήτημα, αυτό της διαθεματικής/διεπιστημονικής προσέγγισης της διδασκαλίας, φέρνοντας υποδειγματικά σε επικοινωνία δύο γνωστικά αντικείμενα που με βάση την εκπαιδευτική παράδοση θεωρούνται ξένα. Παρουσιάζονται τόσο θεωρητικά όσο και μέσω σειράς διδακτικών εφαρμογών τα ζητήματα: α) με ποιους τρόπους, γιατί, με τι κέρδη και τι ζημιές, μπορεί η θεατρική έκφραση να αναπαραστήσει ιδέες/ σχήματα των φυσικών επιστημών, β) με ποιους τρόπους και γιατί, ένας εκπαιδευτικός προσχολικής και πρώτης σχολικής ηλικίας (ο οποίος κατά κανόνα διαθέτει περιορισμένες γνώσεις τόσο φυσικών επιστημών όσο και θεάτρου) μπορεί, στην προσπάθειά του να επιτύχει τη θεατρική αναπαράσταση επιστημονικών ιδεών, να εμβαθύνει τόσο σε θεμελιώδεις επιστημονικές ιδέες (αυτές που συγκροτούν την επιστημονική κουλτούρα και αποτελούν αντικείμενο διδασκαλίας-μάθησης στα μικρά παιδιά), όσο και στις δραματουργικές, σημειολογικές και αισθητικές αρχές του θεάτρου (αυτές που οικοδομούν μια παιδαγωγική με αισθητική), γ) ποια είναι και ποιες «άγκυρες» θεατρικότητας διαθέτουν τα σχήματα που προτείνονται από την επιστήμη για οντότητες όπως ο χρόνος, το φως, το σύμπαν κ.λπ., για τις επιστημονικές μεθόδους και πρακτικές αλλά και για τις «αυτονόητες» επιστημονικές πεποιθήσεις, που απαλλάσσουν την επιστημονική σκέψη και κουλτούρα από την τελεολογία, δ) με ποιους τρόπους μια τέτοια διδακτική προσέγγιση απελευθερώνει τη δημιουργικότητα των διδασκόμενων στο επιστημονικό και στο θεατρικό πεδίο, εγκαθιστά την κουλτούρα της αυτοαξιολόγησης ως βασικό χαρακτηριστικό της διδασκαλίας και καλλιεργεί τις τεχνολογικές δεξιότητες (στις κλασικές και στις νέες τεχνολογίες). Από την περιοχή των φυσικών επιστημών προκρίνονται ζητήματα που συναντάμε στη φυσική και την ιστορία της και από την περιοχή του θεάτρου κυριαρχούν τεχνικές του κουκλοθέατρου (κούκλα, θέατρο σκιών, θέατρο αντικειμένων, μαύρο θέατρο κ.λπ.). 
650 0 |a Drama in education  |8 2485 
653 |a Διεπιστημονικότητα στην εκπαίδευση 
653 |a Διαθεματικότητα στην εκπαίδευση 
653 |a Εκπαίδευση εκπαιδευτικών 
653 |a Προσχολική εκπαίδευση 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Πεδία της παιδαγωγικής  |a Θεατροπαιδαγωγική/παιδαγωγική της θεατρικής έκφρασης/θεατρική αγωγή 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Εκπαιδευτικός σχεδιασμός και οργάνωση  |a Αξιολόγηση προγράμματος 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Εκπαιδευτικές πολιτικές  |a Εκπαιδευτική ανάπτυξη 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Θεωρία της εκπαίδευσης (ευρείες εκπαιδευτικές έννοιες)  |a Εκπαιδευτικές μέθοδοι 
653 |a Εκπαίδευση και επιστήμες της αγωγής  |a Διδακτική 
700 1 |a Παρούση, Αντιγόνη  |e Συγγραφέας  |8 1487 
700 1 |a Χαλκιά-Θεοδωρίδου, Κρυσταλλία  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1488 
700 1 |a Λενακάκης, Αντώνιος  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1489 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/4042  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25677408  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_300000000000000_ΤΣΕ  |7 0  |8 KALL  |8 498  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 371.3 ΤΣΕ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 10-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS