Επιχειρηματική ηθική στο marketing : εντοπισμός των φιλοσοφικών και ηθικών προσεγγίσεων, ανάλυση επιχειρηματικής ηθικής των συστατικών του μείγματος marketing και παρουσίαση ευρημάτων έρευνας σχετικά με την επιχειρηματική ηθική στελεχών μεγάλης ελληνικής επιχείρησης /
από: Δημητριάδου, Ξανθίππη Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2008)
Εταιρική κοινωνική ευθύνη - Η όψη του ανθρώπινου παράγοντα στην επιχείρηση
Η ύλη διαρθρώνεται σε τέσσερα μέρη. Το πρώτο πραγματεύεται το θέμα της ηθικής. Αρχικά ορίζεται η έννοια της ηθικής και η εξέλιξή της μέσα στους αιώνες. Μελετάμε την ηθική στην αρχαία Ελλάδα και Ρώμη, την ηθική του Χριστιανισμού, την προτεσταντική ηθική, την ηθική της Αναγέννησης, του κοινωνικού συμβ...
| Κύριος συγγραφέας: | Ασπρίδης, Γεώργιος. |
|---|---|
| Άλλοι συγγραφείς: | Καζαντζη, Βασιλική |
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
| Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
658.4 |
| Θέματα: |
Επιστήμη υπολογιστών/Πληροφορική
> Κοινωνικά ζητήματα και επαγγελματικές πρακτικές
> Επαγγελματική δεοντολογία
|
| Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|


