Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων

Το σύγγραμμα αυτό περιγράφει συνοπτικά την παγκόσμια τουριστική κατάσταση και επεκτείνεται στα πραγματικά επίπεδα λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων στη χώρα μας.Το σύγγραμμα διαιρείται σε τέσσερις ενότητες. Η πρώτη ενότητα μελετά το φαινόμενο του τουρισμού και αποκαλύπτει τους κοινωνικούς και...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Λαλούμης, Δημήτριος.
Άλλοι συγγραφείς: Κατσώνη, Βασιλική
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 647.094
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 04449nam a2200361 a 4500
001 kal5283
003 Gr-AtHEAL
005 20160422105326.0
006 m d
008 160413s2015 gr s gre|c
020 |a 9789606030079 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 647.094  |2 23 
100 1 |a Λαλούμης, Δημήτριος.  |8 1429 
245 1 0 |a Διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |c Λαλούμης, Δημήτριος ; Κριτικός αναγνώστης,Κατσώνη, Βασιλική ; Γλωσσική επιμέλεια,Πάντος, Παναγιώτης. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
505 |a 1. Το φαινόμενο του τουρισμού 2. Κοινωνιολογική και οικονομική θεώρηση του τουριστικού φαινομένου 3. Θεωρητική προσέγγιση της οργάνωσης και διοίκησης επιχειρήσεων 4. Οι τουριστικές επιχειρήσεις 5. Οικονομική οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων 6. Το marketing στις τουριστικές επιχειρήσεις 7. Ο κλάδος των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων 8. Διοίκηση ξενοδοχειακών λειτουργιών 9. Τουριστικά πρακτορεία 10. Τουριστικές Μεταφορές 11. Επισιτιστικές επιχειρήσεις ή επιχειρήσεις εστίασης 
520 |a Το σύγγραμμα αυτό περιγράφει συνοπτικά την παγκόσμια τουριστική κατάσταση και επεκτείνεται στα πραγματικά επίπεδα λειτουργίας των τουριστικών επιχειρήσεων στη χώρα μας.Το σύγγραμμα διαιρείται σε τέσσερις ενότητες. Η πρώτη ενότητα μελετά το φαινόμενο του τουρισμού και αποκαλύπτει τους κοινωνικούς και οικονομικούς παράγοντες που τον διέπουν. Στη δεύτερη ενότητα παρουσιάζονται οι κυριότερες θεωρητικές θέσεις σχετικά με την οργάνωση και διοίκηση, ενώ δίνεται έμφαση στις ιδιαιτερότητες που παρουσιάζουν οι τουριστικές επιχειρήσεις.Στη τρίτη ενότητα αναλύεται διεξοδικά το αντικείμενο των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, οι οποίες αποτελούν τη βάση της τουριστικής επιχειρηματικότητας. Στη τέταρτη ενότητα μελετώνται άλλες τουριστικές επιχειρήσεις, όπως τα τουριστικά γραφεία, οι μεταφορικές επιχειρήσεις και οι επιχειρήσεις εστίασης τουριστών. 
650 0 |a Hospitality industry  |x Management  |8 2254 
653 |a Τουριστικές μεταφορές 
653 |a Τουριστικό γραφείο 
653 |a Ξενοδοχείο 
653 |a Τουριστική επιχείρηση 
653 |a Διοίκηση 
653 |a Τουρισμός 
653 |a Οικονομικές επιστήμες  |a ιοίκηση επιχειρήσεων και οικονομικά των επιχειρήσεων, μάρκετινγκ, λογιστική 
700 1 |a Κατσώνη, Βασιλική  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 1430 
856 4 0 |u http://hdl.handle.net/11419/5283  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25681461  |b 12-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 647_940000000000000_ΛΑΛ  |7 0  |8 KALL  |8 905  |d 2016-04-13  |r 2016-04-13  |w 2016-04-13  |z 647.940 ΛΑΛ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 25-05-17  |c m  |d z   |e -  |f gre  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS