Aσκήσεις σημειολογίας και διαφορικής διαγνωστικής στην παθολογία

Ανέκαθεν ο στόχος της εκπαίδευσης των φοιτητών στο μάθημα της Σημειολογίας-Ειδικής Νοσολογίας και στην Παθολογία ήταν η μεγιστοποίηση του χρόνου της πρακτικής εκπαίδευσης στους θαλάμους σε μικρές ομάδες ώστε αυτοί να είναι σε συνεχή επαφή με τους ασθενείς. Απο την άλλη μεριά, η θεωρητική διδασκαλία...

Πλήρης περιγραφή

Κύριος συγγραφέας: Σφηκάκης, Πέτρος.
Άλλοι συγγραφείς: Κόκκινος, Αλέξανδρος, Βλαχογιαννάκος, Ιωάννης, Δαίκος, Γεώργιος, Ψυχογυιού, Μήνα, Τεντολούρης, Νικόλαος, Κυρτσωνη, Μαρία Χριστίνα, Παπαθεοδωρίδης, Γεώργιος, Μπολέτης, Ιωάννης, Μακρυλακης, Κωνσταντίνος, Παναγιωτιδης, Παναγιώτης
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα : Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, c2015.
Σειρά: Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
Ταξινομικός αριθμός: 616
Θέματα:
Διαθέσιμο Online: Πλήρες Κείμενο - Full text
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 08041nam a22004097a 4500
001 kal6115
003 Gr-AtHEAL
005 20160516042700.0
008 160514b gr ||||| |||| 00| 0 eng|c
020 |a 9789606032677 
040 |a GR-AtHEAL  |b gre  |c GR-AtHEAL 
082 0 4 |a 616  |2 23 
100 1 |a Σφηκάκης, Πέτρος.  |8 2898 
245 1 0 |a Aσκήσεις σημειολογίας και διαφορικής διαγνωστικής στην παθολογία  |h [Ηλεκτρονικός πόρος]   |c Σφηκακης, Πέτρος, Κόκκινος, Αλέξανδρος, Κυρτσωνη, Μαρία Χριστίνα, Μακρυλακης, Κωνσταντίνος, Μπολέτης, Ιωάννης, Παπαθεοδωρίδης, Γεώργιος, Τεντολούρης, Νικόλαος, Ψυχογυιού, Μήνα, Δαίκος, Γεώργιος, Βλαχογιαννάκος, Ιωάννης ; Κριτικός αναγνώστης, Παναγιωτιδης, Παναγιώτης. 
260 |a Αθήνα :  |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,  |c c2015. 
490 |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος  |8 40 
505 |a 1. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Αναπνευστικού Συστήματος 2. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Πεπτικού Συστήματος 3. Εισαγωγή στη Νοσολογία των Νόσων του Μυοσκελετικού Συστήματος 4. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Ουροποιητικού Συστήματος 5. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Κυκλοφορικού Συστήματος 6. Εισαγωγή στη Νοσολογία των Ενδοκρινών Αδένων 7. Εισαγωγή στις Λοιμώξεις 8. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Αιμοποιητικού Συστήματος 9. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Νευρολογικού Συστήματος 10. Ασκήσεις Σημειολογίας - Αναπνευστικό Σύστημα 11. Ασκήσεις Σημειολογίας - Πεπτικό Σύστημα 12. Ασκήσεις Σημειολογίας - Μυοσκελετικό Σύστημα 13. Ασκήσεις Σημειολογίας - Ουροποιητικό Σύστημα & Οξεοβασική Ισορροπία 14. Ασκήσεις Σημειολογίας - Κυκλοφορικό Σύστημα 15. Ασκήσεις Σημειολογίας - Ενδοκρινείς Αδένες, Μεταβολισμός 16. Ασκήσεις Σημειολογίας - Λοιμώξεις 17. Ασκήσεις Σημειολογίας - Αιμοποιητικό Σύστημα 18. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Αναπνευστικό Σύστημα 19. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Πεπτικό Σύστημα 20. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Μυοσκελετικό Σύστημα 21. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Ουροποιητικό Σύστημα, Νερό και Ηλεκτρολύτες 22. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Κυκλοφορικό Σύστημα 23. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Ενδοκρινείς Αδένες και Μεταβολισμός 24. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Λοιμώξεις 25. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Αιμοποιητικό Σύστημα 26. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Νευρικό Σύστημα 
520 |a Ανέκαθεν ο στόχος της εκπαίδευσης των φοιτητών στο μάθημα της Σημειολογίας-Ειδικής Νοσολογίας και στην Παθολογία ήταν η μεγιστοποίηση του χρόνου της πρακτικής εκπαίδευσης στους θαλάμους σε μικρές ομάδες ώστε αυτοί να είναι σε συνεχή επαφή με τους ασθενείς. Απο την άλλη μεριά, η θεωρητική διδασκαλία των αντικειμένων εκπαίδευσης δεν αφορά επί της ουσίας "από έδρας μαθήματα", αλλά στη συζήτηση των φοιτητών με το διδάσκοντα για ασθενείς με συγκεκριμένα κλινικά προβλήματα, δηλαδή σε κλινικές ασκήσεις. Στη λογική αυτή το παρόν βοήθημα περιλαμβάνει 68 κλινικές ασκήσεις που καλύπτουν όλη τη νοσολογία. Οκτώ ασκήσεις αφορούν σε βραχεία εισαγωγή στη νοσολογία του κάθε συστήματος, ενώ οι λοιπές 60 σε αντιπροσωπευτικά κλινικά περιστατικά. Σε κάθε μία από αυτές προηγείται αναφορά βασικών γνώσεων που είναι απαραίτητες στο φοιτητή προκειμένου προκειμένου να κατανοήσει το κλινικο-διαγνωστικό πρόβλημα, ακουλουθούν δε 1-4 περιπτώσεις ασθενών υπό τη μορφή ιατρικού φακέλλου. Έτσι οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με το διδάσκοντα για τον ασθενή και να σκεφτούν, να πρβληματιστούν και να εκπαιδευτούν στη σημειολογία και τη διαφορική διαγνωστική επί πραγματικών κλινικών προβλημάτων ασθενών που νοσηλεύονται καθημερινά σε μια παθολγική κλινική. Ο τρόπος αυτός της εκπαίδευσης των τεταρτοετών φοιτητών στη Σημειολογία-Ειδική Νοσολογία και στην Παθολογία έχει αποδειχτεί ότι είναι ο πλέον παραγωγικός και έχει υιοθετηθεί από πολλές Πανεπιστημιακές Παθολογικές Κλινικές. 
650 0 |a Diagnosis, Differential.  |8 2964 
653 |a Διάγνωση 
653 |a Παθολογία 
653 |a Διαφορική διάγνωση 
700 |a Κόκκινος, Αλέξανδρος  |e Συγγραφέας  |8 2901 
700 |a Βλαχογιαννάκος, Ιωάννης  |e Συγγραφέας  |8 2902 
700 |a Δαίκος, Γεώργιος  |e Συγγραφέας  |8 2903 
700 |a Ψυχογυιού, Μήνα  |e Συγγραφέας  |8 2904 
700 |a Τεντολούρης, Νικόλαος  |e Συγγραφέας  |8 2905 
700 |a Κυρτσωνη, Μαρία Χριστίνα  |e Συγγραφέας  |8 2906 
700 |a Παπαθεοδωρίδης, Γεώργιος  |e Συγγραφέας  |8 2907 
700 |a Μπολέτης, Ιωάννης  |e Συγγραφέας  |8 2908 
700 |a Μακρυλακης, Κωνσταντίνος  |e Συγγραφέας  |8 2909 
700 |a Παναγιωτιδης, Παναγιώτης  |e Κριτικός αναγνώστης  |8 2910 
856 7 2 |u http://hdl.handle.net/11419/6115  |z Πλήρες Κείμενο - Full text 
907 |a .b25681709  |b 25-06-18  |c 29-07-16 
949 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 616_000000000000000_ΣΦΗ  |7 0  |8 KALL  |8 935  |d 2016-05-16  |r 2016-05-16  |w 2016-05-16  |z 616 ΣΦΗ  |o SEAB KALLIPOS 
998 |a 80  |a 01  |a 02  |a 03  |a 04  |a 05  |a 06  |a 07  |a 08  |a 09  |a 10  |a 11  |a 12  |a 13  |a 14  |a 15  |a 16  |a 17  |a 18  |a 19  |a 20  |a 21  |a 22  |a 23  |a 24  |a 25  |a 26  |b 29-05-17  |c m  |d z   |e -  |f eng  |g gr   |h 0 
942 |2 ddc  |c KALLIPOS