Aσκήσεις σημειολογίας και διαφορικής διαγνωστικής στην παθολογία
Ανέκαθεν ο στόχος της εκπαίδευσης των φοιτητών στο μάθημα της Σημειολογίας-Ειδικής Νοσολογίας και στην Παθολογία ήταν η μεγιστοποίηση του χρόνου της πρακτικής εκπαίδευσης στους θαλάμους σε μικρές ομάδες ώστε αυτοί να είναι σε συνεχή επαφή με τους ασθενείς. Απο την άλλη μεριά, η θεωρητική διδασκαλία...
Κύριος συγγραφέας: | Σφηκάκης, Πέτρος. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Κόκκινος, Αλέξανδρος, Βλαχογιαννάκος, Ιωάννης, Δαίκος, Γεώργιος, Ψυχογυιού, Μήνα, Τεντολούρης, Νικόλαος, Κυρτσωνη, Μαρία Χριστίνα, Παπαθεοδωρίδης, Γεώργιος, Μπολέτης, Ιωάννης, Μακρυλακης, Κωνσταντίνος, Παναγιωτιδης, Παναγιώτης |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα :
Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών,
c2015.
|
Σειρά: |
Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος
|
Ταξινομικός αριθμός: |
616 |
Θέματα: | |
Διαθέσιμο Online: |
Πλήρες Κείμενο - Full text |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
LEADER | 08041nam a22004097a 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | kal6115 | ||
003 | Gr-AtHEAL | ||
005 | 20160516042700.0 | ||
008 | 160514b gr ||||| |||| 00| 0 eng|c | ||
020 | |a 9789606032677 | ||
040 | |a GR-AtHEAL |b gre |c GR-AtHEAL | ||
082 | 0 | 4 | |a 616 |2 23 |
100 | 1 | |a Σφηκάκης, Πέτρος. |8 2898 | |
245 | 1 | 0 | |a Aσκήσεις σημειολογίας και διαφορικής διαγνωστικής στην παθολογία |h [Ηλεκτρονικός πόρος] |c Σφηκακης, Πέτρος, Κόκκινος, Αλέξανδρος, Κυρτσωνη, Μαρία Χριστίνα, Μακρυλακης, Κωνσταντίνος, Μπολέτης, Ιωάννης, Παπαθεοδωρίδης, Γεώργιος, Τεντολούρης, Νικόλαος, Ψυχογυιού, Μήνα, Δαίκος, Γεώργιος, Βλαχογιαννάκος, Ιωάννης ; Κριτικός αναγνώστης, Παναγιωτιδης, Παναγιώτης. |
260 | |a Αθήνα : |b Σύνδεσμος Ελληνικών Ακαδημαϊκών Βιβλιοθηκών, |c c2015. | ||
490 | |a Ακαδημαϊκά Ηλεκτρονικά Συγγράμματα και Βοηθήματα Κάλλιπος |8 40 | ||
505 | |a 1. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Αναπνευστικού Συστήματος 2. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Πεπτικού Συστήματος 3. Εισαγωγή στη Νοσολογία των Νόσων του Μυοσκελετικού Συστήματος 4. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Ουροποιητικού Συστήματος 5. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Κυκλοφορικού Συστήματος 6. Εισαγωγή στη Νοσολογία των Ενδοκρινών Αδένων 7. Εισαγωγή στις Λοιμώξεις 8. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Αιμοποιητικού Συστήματος 9. Εισαγωγή στη Νοσολογία του Νευρολογικού Συστήματος 10. Ασκήσεις Σημειολογίας - Αναπνευστικό Σύστημα 11. Ασκήσεις Σημειολογίας - Πεπτικό Σύστημα 12. Ασκήσεις Σημειολογίας - Μυοσκελετικό Σύστημα 13. Ασκήσεις Σημειολογίας - Ουροποιητικό Σύστημα & Οξεοβασική Ισορροπία 14. Ασκήσεις Σημειολογίας - Κυκλοφορικό Σύστημα 15. Ασκήσεις Σημειολογίας - Ενδοκρινείς Αδένες, Μεταβολισμός 16. Ασκήσεις Σημειολογίας - Λοιμώξεις 17. Ασκήσεις Σημειολογίας - Αιμοποιητικό Σύστημα 18. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Αναπνευστικό Σύστημα 19. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Πεπτικό Σύστημα 20. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Μυοσκελετικό Σύστημα 21. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Ουροποιητικό Σύστημα, Νερό και Ηλεκτρολύτες 22. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Κυκλοφορικό Σύστημα 23. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Ενδοκρινείς Αδένες και Μεταβολισμός 24. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Λοιμώξεις 25. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Αιμοποιητικό Σύστημα 26. Ασκήσεις Διαφορικής Διαγνωστικής - Νευρικό Σύστημα | ||
520 | |a Ανέκαθεν ο στόχος της εκπαίδευσης των φοιτητών στο μάθημα της Σημειολογίας-Ειδικής Νοσολογίας και στην Παθολογία ήταν η μεγιστοποίηση του χρόνου της πρακτικής εκπαίδευσης στους θαλάμους σε μικρές ομάδες ώστε αυτοί να είναι σε συνεχή επαφή με τους ασθενείς. Απο την άλλη μεριά, η θεωρητική διδασκαλία των αντικειμένων εκπαίδευσης δεν αφορά επί της ουσίας "από έδρας μαθήματα", αλλά στη συζήτηση των φοιτητών με το διδάσκοντα για ασθενείς με συγκεκριμένα κλινικά προβλήματα, δηλαδή σε κλινικές ασκήσεις. Στη λογική αυτή το παρόν βοήθημα περιλαμβάνει 68 κλινικές ασκήσεις που καλύπτουν όλη τη νοσολογία. Οκτώ ασκήσεις αφορούν σε βραχεία εισαγωγή στη νοσολογία του κάθε συστήματος, ενώ οι λοιπές 60 σε αντιπροσωπευτικά κλινικά περιστατικά. Σε κάθε μία από αυτές προηγείται αναφορά βασικών γνώσεων που είναι απαραίτητες στο φοιτητή προκειμένου προκειμένου να κατανοήσει το κλινικο-διαγνωστικό πρόβλημα, ακουλουθούν δε 1-4 περιπτώσεις ασθενών υπό τη μορφή ιατρικού φακέλλου. Έτσι οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να συζητήσουν με το διδάσκοντα για τον ασθενή και να σκεφτούν, να πρβληματιστούν και να εκπαιδευτούν στη σημειολογία και τη διαφορική διαγνωστική επί πραγματικών κλινικών προβλημάτων ασθενών που νοσηλεύονται καθημερινά σε μια παθολγική κλινική. Ο τρόπος αυτός της εκπαίδευσης των τεταρτοετών φοιτητών στη Σημειολογία-Ειδική Νοσολογία και στην Παθολογία έχει αποδειχτεί ότι είναι ο πλέον παραγωγικός και έχει υιοθετηθεί από πολλές Πανεπιστημιακές Παθολογικές Κλινικές. | ||
650 | 0 | |a Diagnosis, Differential. |8 2964 | |
653 | |a Διάγνωση | ||
653 | |a Παθολογία | ||
653 | |a Διαφορική διάγνωση | ||
700 | |a Κόκκινος, Αλέξανδρος |e Συγγραφέας |8 2901 | ||
700 | |a Βλαχογιαννάκος, Ιωάννης |e Συγγραφέας |8 2902 | ||
700 | |a Δαίκος, Γεώργιος |e Συγγραφέας |8 2903 | ||
700 | |a Ψυχογυιού, Μήνα |e Συγγραφέας |8 2904 | ||
700 | |a Τεντολούρης, Νικόλαος |e Συγγραφέας |8 2905 | ||
700 | |a Κυρτσωνη, Μαρία Χριστίνα |e Συγγραφέας |8 2906 | ||
700 | |a Παπαθεοδωρίδης, Γεώργιος |e Συγγραφέας |8 2907 | ||
700 | |a Μπολέτης, Ιωάννης |e Συγγραφέας |8 2908 | ||
700 | |a Μακρυλακης, Κωνσταντίνος |e Συγγραφέας |8 2909 | ||
700 | |a Παναγιωτιδης, Παναγιώτης |e Κριτικός αναγνώστης |8 2910 | ||
856 | 7 | 2 | |u http://hdl.handle.net/11419/6115 |z Πλήρες Κείμενο - Full text |
907 | |a .b25681709 |b 25-06-18 |c 29-07-16 | ||
949 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 616_000000000000000_ΣΦΗ |7 0 |8 KALL |8 935 |d 2016-05-16 |r 2016-05-16 |w 2016-05-16 |z 616 ΣΦΗ |o SEAB KALLIPOS | ||
998 | |a 80 |a 01 |a 02 |a 03 |a 04 |a 05 |a 06 |a 07 |a 08 |a 09 |a 10 |a 11 |a 12 |a 13 |a 14 |a 15 |a 16 |a 17 |a 18 |a 19 |a 20 |a 21 |a 22 |a 23 |a 24 |a 25 |a 26 |b 29-05-17 |c m |d z |e - |f eng |g gr |h 0 | ||
942 | |2 ddc |c KALLIPOS |