Customer centered growth: five proven strategies for building competitive advantage/

Κύριος συγγραφέας: Whiteley, Richard.
Άλλοι συγγραφείς: Hessan, Diane.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: Massachusetts: Addison-Wesley Publishing Company, 1996.
Ταξινομικός αριθμός: 658.8'12 WH.
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00827nam a22002291 4500
001 1/13444
008 980916s1996 enk 001 00eng d
020 |a 0201479672 
035 |l 13902 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.8'12 WH. 
100 1 |a Whiteley, Richard. 
245 1 0 |a Customer centered growth:  |b five proven strategies for building competitive advantage/  |c Richard Whiteley and Diane Hessan. 
260 |a Massachusetts:  |b Addison-Wesley Publishing Company,  |c 1996. 
300 |a 320p.;  |c 24cm. 
500 |a Includes bibliographical references & index. 
650 4 |a Consumer satisfaction. 
650 4 |a Competition. 
650 4 |a Strategic planning. 
700 1 |a Hessan, Diane. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.8'12 WH.  |p 00129381  |q 00129381  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/01/13902_0201479672.jpg