Τα παιδιά και η έννοια των αριθμών: δυσκολίες στην εκμάθηση των μαθηματικών /
από: Hughes, Martin.
Στοιχεία έκδοσης: (1999)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Τα Παιδιά και η έννοια των αριθμών: δυσκολίες στην εκμάθηση των μαθηματικών/
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Hughes, Martin. |
---|---|
Άλλοι συγγραφείς: | Σταφυλίδου, Ματούλα, |
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Gutenberg,
1996.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
510 HU ΜΤΦ. |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Τα παιδιά και η έννοια των αριθμών: δυσκολίες στην εκμάθηση των μαθηματικών /
από: Hughes, Martin.
Στοιχεία έκδοσης: (1999) -
Τα μαθηματικά και οι δυσκολίες της κατανοήσης τους: (απόψεις και εκτιμήσεις των μαθητών). Παιδαγωγική έρευνα /
από: Εξαρχάκος, Θεόδωρος Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (1989) -
Προγράμματα και στρατηγικές διδασκαλίας για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεςκαι σοβαρές δυσκολίες μάθησης : Διαθεματικά προγράμματα σπουδών-τεχνικές σχεδιασμού διδακτικών προγραμμάτων-στρατηγικές και μέθοδοι διδασκαλίας-αξιολόγηση των δεξιοτήτων και της προόδου των παιδιών-όροι και προϋποθέσεις επιτυχίας της διδασκαλίας-ατομικό πρόγραμμα μετάβασης από το σχολείο στην απασχόληση και στη ζωή /
από: Χρηστάκης, Κώστας Γ.
Στοιχεία έκδοσης: (2013) -
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
από: Παντελιάδου, Σουζάνα.
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Μαθησιακές δυσκολίες - αναπτυξιακές διαταραχές : ο ρόλος του παιδικού σχεδίου και της ψυχοκινητικότητας παιδιών με και χωρίς τυπική ανάπτυξη /
Στοιχεία έκδοσης: (2020)