Η μάθηση και η διδασκαλία κατά τη γνωστική-νεοπιαζετιανή ψυχολογία του Hans Aebli: βασικές αρχές - παιδαγωγική αξιοποίηση/
Κύριος συγγραφέας: | Μπασέτας, Κωνσταντίνος Χ., 1944- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Gutenberg,
1996.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
370.15 ΜΠ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
LEADER | 00885nam a22001811 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 1/14065 | ||
008 | 990113s1996 gr 001 gre d | ||
020 | |a 9600106231. | ||
035 | |l 14528 | ||
040 | |a GR-PeUP | ||
082 | 0 | 0 | |a 370.15 ΜΠ |
100 | 1 | |a Μπασέτας, Κωνσταντίνος Χ., |d 1944- | |
245 | 1 | 2 | |a Η μάθηση και η διδασκαλία κατά τη γνωστική-νεοπιαζετιανή ψυχολογία του Hans Aebli: |b βασικές αρχές - παιδαγωγική αξιοποίηση/ |c Μπασέτας Κωνσταντίνος. |
260 | |a Αθήνα: |b Gutenberg, |c 1996. | ||
300 | |a 176σ.: |b σχήμ.; |c 22εκ. | ||
500 | |a Βιβλιογραφία: σ.167-171. | ||
650 | 4 | |a Εκπαιδευτική ψυχολογία. | |
852 | |a INST |b UNIPILB |c MAIN |e 20040709 |h 370.15 ΜΠ |p 00129860 |q 00129860 |t LOAN |y 0 |4 1 |