Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη, τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών /
από: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Η μάθηση και η διδασκαλία κατά τη γνωστική-νεοπιαζετιανή ψυχολογία του Hans Aebli: βασικές αρχές - παιδαγωγική αξιοποίηση/
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Μπασέτας, Κωνσταντίνος Χ., 1944- |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Gutenberg,
1996.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
370.15 ΜΠ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη, τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών /
από: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Γνωστική ψυχολογία και εκπαίδευση /
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Παιδαγωγική ψυχολογία: από τη θεωρία της μάθησης στην εκπαίδευση νέων και ενηλίκων, με στοιχεία επικοινωνίας και διαπροσωπικών σχέσεων /
από: Δημητρόπουλος, Ευστάθιος Γ., 1944-
Στοιχεία έκδοσης: (2003) -
Η ανάγνωση : γνωστική ανάλυση, ψυχολογικοί παράγοντες, επίδραση της γλώσσας, μάθηση και διδασκαλία, εκπαιδευτικές προεκτάσεις και εφαρμογές /
από: Πόρποδας, Κωνσταντίνος Δ.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Εκπαιδευτική ψυχολογία : θεωρία και πράξη /
από: Slavin, Robert E.
Στοιχεία έκδοσης: (2006)