Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικό-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο/
| Άλλοι συγγραφείς: | Παπαμιχαήλ, Γιάννης,, Κατή, Μαρία, |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Gutenberg,
1994.
|
| Σειρά: |
Ψυχολογία.
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
370 ΚΟ |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
| LEADER | 01115nam a22002411 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | 1/14173 | ||
| 008 | 990120s1994 gr 001 gre d | ||
| 020 | |a 9600105499 | ||
| 035 | |l 14639 | ||
| 040 | |a GR-PeUP | ||
| 082 | 0 | 0 | |a 370 ΚΟ |
| 245 | 0 | 0 | |a Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικό-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο/ |c επιμ. Γιάννης Παπαμιχαήλ; μετ. Μαρία Κατή. |
| 260 | |a Αθήνα: |b Gutenberg, |c 1994. | ||
| 300 | |a 256σ.: |b σχημ.; |c 22εκ. | ||
| 490 | 1 | |a Ψυχολογία ; | |
| 500 | |a Γλωσσάρια. | ||
| 504 | |a Βιβλιογραφία. | ||
| 650 | 4 | |a Εκπαίδευση. | |
| 650 | 4 | |a Διδακτικές διαδικασίες. | |
| 700 | 1 | |a Παπαμιχαήλ, Γιάννης, |e επιμ. | |
| 700 | 1 | |a Κατή, Μαρία, |e μετ. | |
| 830 | |a Ψυχολογία. | ||
| 852 | |a INST |b UNIPILB |c MAIN |e 20040709 |h 370 ΚΟ |p 00129852 |q 00129852 |t LOAN |y 0 |4 1 | ||


