Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικό-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο/

Άλλοι συγγραφείς: Παπαμιχαήλ, Γιάννης,, Κατή, Μαρία,
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: Greek
Στοιχεία έκδοσης: Αθήνα: Gutenberg, 1994.
Σειρά: Ψυχολογία.
Ταξινομικός αριθμός: 370 ΚΟ
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 01115nam a22002411 4500
001 1/14173
008 990120s1994 gr 001 gre d
020 |a 9600105499 
035 |l 14639 
040 |a GR-PeUP 
082 0 0 |a 370 ΚΟ 
245 0 0 |a Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικό-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο/  |c επιμ. Γιάννης Παπαμιχαήλ; μετ. Μαρία Κατή. 
260 |a Αθήνα:  |b Gutenberg,  |c 1994. 
300 |a 256σ.:  |b σχημ.;  |c 22εκ. 
490 1 |a Ψυχολογία ; 
500 |a Γλωσσάρια. 
504 |a Βιβλιογραφία. 
650 4 |a Εκπαίδευση. 
650 4 |a Διδακτικές διαδικασίες. 
700 1 |a Παπαμιχαήλ, Γιάννης,  |e επιμ. 
700 1 |a Κατή, Μαρία,  |e μετ. 
830 |a Ψυχολογία. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 370 ΚΟ  |p 00129852  |q 00129852  |t LOAN  |y 0  |4 1