Γλώσσα και σκέψη/
από: Hartland, Judith.
Στοιχεία έκδοσης: (1997)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
Κοινωνιο-γνωστική προσέγγιση και διδακτικές διαδικασίες της μάθησης των φυσικών και λογικό-μαθηματικών εννοιών στο σχολείο/
Αποθηκεύτηκε σε:
Άλλοι συγγραφείς: | Παπαμιχαήλ, Γιάννης,, Κατή, Μαρία, |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Στοιχεία έκδοσης: |
Αθήνα:
Gutenberg,
1994.
|
Σειρά: |
Ψυχολογία.
|
Ταξινομικός αριθμός: |
370 ΚΟ |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
Γλώσσα και σκέψη/
από: Hartland, Judith.
Στοιχεία έκδοσης: (1997) -
Γνωστική ψυχολογία και εκπαίδευση /
Στοιχεία έκδοσης: (1998) -
Μεταγνωστικές διεργασίες και αυτο-ρύθμιση /
από: Κωσταρίδου-Ευκλείδη, Αναστασία Ι., 1949-
Στοιχεία έκδοσης: (2011) -
Οι διεργασίες της σκέψης στην εποχή της πληροφορίας : θέματα γνωστικής ψυχολογίας και επικοινωνίας /
από: Ντάβου, Μπετίνα, 1959-
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Γνωστική και γλωσσική ανάπτυξη /
από: Looyd, Peter.
Στοιχεία έκδοσης: (1998)