Benchmarking staff performance : how staff departments can enhance their value to the customer /

Κύριος συγγραφέας: Fitz-enz, Jac.
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα: English
Στοιχεία έκδοσης: San Francisco : Jossey-Bass Publishers , c1993.
Σειρά: Jossey-Bass management series.
Ταξινομικός αριθμός: 658.4'02 FI
Θέματα:
Ετικέτες: Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
LEADER 00957nam a22002411a 4500
001 1/14559
008 990602s1993 xxua b 000 0 eng d
020 |a 1555425739 (alk. paper) 
035 |l 15044 
040 |a DLC  |b GR-PeUP 
082 0 0 |a 658.4'02 FI 
100 1 |a Fitz-enz, Jac. 
245 1 0 |a Benchmarking staff performance :  |b how staff departments can enhance their value to the customer /  |c Jac Fitz-enz. 
260 |a San Francisco :  |b Jossey-Bass Publishers ,  |c c1993. 
300 |a xviii, 218 p. :  |b ill. ;  |c 24 cm. 
490 1 |a Jossey-Bass management series ; 
504 |a Includes bibliographical references (p. 211-212) and index. 
650 4 |a Organizational effectiveness. 
650 4 |a Benchmarking (Management) 
650 4 |a Line and staff organization. 
830 |a Jossey-Bass management series. 
852 |a INST  |b UNIPILB  |c MAIN  |e 20040709  |h 658.4'02 FI  |p 00130728  |q 00130728  |t LOAN  |y 0  |4 1 
856 4 |d /webopac/covers/01/15044_1555425739.jpg  |z (alk. paper)