3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
από: Eberly, David H.
Στοιχεία έκδοσης: (2001)
- Εμφάνιση παραπομπής
- Αποστολή με email
- Αποθήκευση
- Στα αγαπημένα
- Σελιδοδείκτης
- Προσθήκη στο καλάθι Αφαίρεση από το καλάθι
3D graphics programming: games and beyond : theory and practice of computer graphics in c /
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Savchenko, Sergei. |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | English |
Στοιχεία έκδοσης: |
Indiana :
SAMS ,
2000
|
Ταξινομικός αριθμός: |
006.6 SA |
Θέματα: | |
Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
Παρόμοια τεκμήρια
-
3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
από: Eberly, David H.
Στοιχεία έκδοσης: (2001) -
3D computer graphics /
από: Watt, Alan H., (1942- )
Στοιχεία έκδοσης: (2000) -
Mathematics for 3D game programming and computer graphics /
από: Lengyel, Eric.
Στοιχεία έκδοσης: (2002) -
Complete Maya programming. an in-depth guide to 3D fundamentals, geometry, and modeling /
από: Gould, David A. D.
Στοιχεία έκδοσης: (2005) -
3D modeling & surfacing /
από: Fleming, Bill, 1969-
Στοιχεία έκδοσης: (1999)