3D game engine design : a practical approach to real-time computer graphics /
| Κύριος συγγραφέας: | Eberly, David H. |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | English |
| Στοιχεία έκδοσης: |
San Francisco :
Morgan Kaufmann,
2001
|
| Ταξινομικός αριθμός: |
006.6'93 EB |
| Θέματα: | |
| Ετικέτες: |
Προσθήκη ετικέτας
Δεν υπάρχουν, Καταχωρήστε ετικέτα πρώτοι!
|
| Περιγραφή τεκμηρίου: |
Includes bibliographical references and index |
|---|---|
| Φυσική περιγραφή: |
xxvii, 561 p. : ill. ; 24 cm. + 1 computer optical disc (4 3/3 in.) |
| ISBN: |
1558605932 |


